חדשות בעולם

איראן אישרה סופית: הנשיא ושר החוץ נהרגו בהתרסקות המסוק

בטלוויזיה הממלכתית של איראן מדווחים הבוקר כי צוותי החילוץ הגיעו למיקום שברי המסוק עליו היה הנשיא ראיסי, וכי איש לא שרד. על המסוק היו גם שר החוץ האיראני, אמיר עבדוללהיאן, ובכירים מאזרבייג'אן

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

איראן אישרה הבוקר (שני) רשמית כי הנשיא איבראהים ראיסי נהרג בהתרסקות המסוק. בטלוויזיה הממלכתית האיראנית דיווחו הבוקר כי צוותי החילוץ הגיעו למיקום שברי המסוק עליו היו ראיסי ושר החוץ אמיר עבדוללהיאן, וכי איש לא שרד. ראש הסהר האדום מסר כי אין סימני חיים באתר ההתרסקות. על המסוק היו גם מושל מחוז מזרח אזרבייג'אן מאליכ רחמתי ונציגו של המנהיג העליון למחוז מזרח אזרבייג'אן, מוחמד עלי א-האשם.

מסוקו של ראיסי התרסק אתמול אחר הצוהריים במחוז מזרח אזרבייג'אן במדינה. מפקד משמרות המהפכה אמר כי "התקבל אות מהמסוק ומהטלפון הנייד של אחד מאנשי הצוות במקום ההתרסקות. כוחות הצבא בדרכם למקום". שסוכנות הידיעות האיראנית תסנים דיווחה כי זוהה מיקום ההתרסקות המדויק וכי מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, הגיע לאתר החיפושים. ההערכה הייתה, כי איש לא שרד את ההתרסקות.

הלילה פורסם כי רחפן טורקי זיהה מקור חום, שלפי החשד נובע משברי המסוק. הרחפן שלח קואורדינטות לשלטונות איראן. הסהר האדום מסר כי 73 צוותים נשלחו לאתר שסומן על ידי הרחפן הטורקי, כשבין השאר השתתפו בחיפושים גם כלבי הצלה. יחד עם זאת, תנאי מזג האוויר הקשים הקשו על איתור המסוק.

תגיות:התרסקותנשיא איראןאיבראהים ראיסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה