סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת חשפה: "אין ספק, בני ילמד רק במסגרת דתית. יש שם ערכים טובים"

לדברי בר כהן ובעלה אליאב טעטי: "אצלנו אין פערים בחינוך. בעזרת השם נמצא לילד בית ספר דתי. אנחנו באותו מקום היום, והלוואי ונהיה יותר". ליאו בן השש ממשיך לקחת חלק בדברי התורה של אליאב טעטי, בעלה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת בר כהן סיפרה לאחרונה על תהליך ההתחזקות שלה ושל בעלה, אליאב טעטי. השניים נישאו לפני כחודשיים, ומאז הם מעלים לא מעט פוסטים ברשת, שבהם לוקחים העוקבים חלק במסע החיים שלהם.

כהן פתחה בסשן שאלות ותשובות ארוך עם עוקביה, שב התבקשה להתייחס לסוגיית חינוך ילדיה העתידיים עם בעלה. היא נשאלה אם היא לא מפחדת שיהיו פערים דתיים בחינוך כשיהיו להם ילדים, זאת בשל העובדה שטעטי נמצא בתהליך התחזקות אבל גם מגיע, בניגוד אליה, מבית דתי.

"איזה פערים?", השיבה כהן. "אנחנו אותו הדבר. לא יהיו שום פערים בחינוך". השניים מגדלים את בנה של כהן מנישואיה הקודמים, ליאו בן השש, כשמדי שבוע הוא יושב לצדו של טעטי בעת שהוא מפרסם דברי תורה מתוך פרשת השבוע לעוקביו.

"בעזרת השם אני אמצא לליאו בית ספר דתי מהמם, כי עדיין לא מצאתי", המשיכה כהן. "אנחנו עוד לא יודעים איפה נגור, אבל אין לנו פערים. אנחנו באותו מקום היום, והלוואי ונהיה יותר. שנינו רוצים שהילדים שלנו יגדלו ויתחנכו במסגרות ממלכתיות דתיות, לאו דווקא בגלל הדת, פשוט יש שם ערכים טובים. בא לי גם בעקבות אליאב. בדברים אחרים יש לנו פערים. בנושא הזה אין לנו פערים".

טעטי עצמו נשאל ברשת על לימוד התורה יחד עם בנה של כהן, וענה: "אני מעדיף שהילד שלי יישב איתי ביום שישי וישמע סיפור על רבי עקיבא ואיך מתנהגים לאישה, או שישמע סיפור על דמא בן נתינה ואיך הוא כיבד את אבא שלו, או שילמד את המשפט 'מדבר שקר ירחק', מאשר שידפדף כל היום בטיקטוק". כהן סיפרה כי היא ובעלה שומרים נידה, וציינה: "אפילו לא אמרתי לו שלום בנשיקה בלחי. שמתי פעם ראשונה השבוע כיסוי ראש, לא הספקתי לצלם".

תגיות:התחזקותמסגרת תורניתאליאב טעטי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה