חדשות בארץ

תיעוד מרפיח: מחבל יוצא ממנהרה, אמל"ח אותר במתחם של אונר"א

כריות ובתוכן מצלמות מעקב שהניחו מחבלים נמצאו ברחובות רפיח בהן פועלים כוחות צה"ל. עשרות פירי מנהרות אותרו במרחב. אמצעי לחימה נמצאו במתחם אונר"א

אא

(צילום: דובר צה"ל)

חטיבת הקומנדו החלה לפעול ברפיח ודובר צה"ל התיר היום (שני) לפרסום חלק מהפעילות ביממה האחרונה.

לוחמי העוצבה, בהם יחידות מגלן, אגוז וסיירת נח"ל, הרחיבו את הפעולה במזרח רפיח. הלוחמים פשטו בהכוונה מודיעינית על תשתיות טרור ואיתרו עשרות פירים.

צוות הרחפנים של יחידת מגלן, המסייע באיתור פירים ומחבלים, זיהה מחבל אשר היה לקראת יציאה מפיר תת-קרקעי. לאחר הזיהוי, הכווינו הכוחות כלי טיס של חיל האוויר שחיסל את המחבל ואת הפיר בו שהה.

בנוסף, לוחמי יחידת אגוז איתרו אמצעי לחימה ומצלמות אשר היו תפורים בתוך כריות ונועדו לעקוב אחר פעילות צה"ל. עד כה, על פי צה"ל, חוסלו עשרות מחבלים במזרח רפיח.

צוותי הקרב של חטיבות הצנחנים, 7 ו-460 ממשיכים בלחימה במרחב ג'באליה ופשטו על יעדי טרור. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה במתחם אונר"א וחיסלו מחבלים בקרבות פנים אל פנים. לוחמי 460 הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקפו וחיסלו מחבלים אשר ירו נ"ט לעבר הלוחמים, ללא נפגעים לכוחותינו.

במהלך פעילות של לוחמי חטיבה 7, אותרו מספר מחבלים נושאים משגרי RPG בדרכם לתקוף את כוחותינו. הלוחמים הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף את המחבלים וחיסל אותם.

במרכז הרצועה, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 679 חיסלו מספר מחבלים בירי טנקים, והשמידו מספר מבנים צבאיים בהם הוטמנו מטענים ואמצעי לחימה נוספים.

מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו ביממה האחרונה כ-80 מטרות של ארגוני הטרור ברצועת עזה. בין המטרות שהותקפו, מחסני אמל"ח ומשגרים לצד מבנים צבאיים, חוליות מחבלים ותשתיות טרור נוספות.

תגיות:חטיבת הקומנדומלחמת חרבות ברזלרפיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה