הום סטיילינג

שמש בבית: 5 רעיונות להוספת אווירה קייצית בבית בעזרת צבע והום סטיילינג

גם אם אתם לא נמנים על חובבי הקיץ בגלל החום והלחות, חייבים להודות שמדובר בעונה אופטימית ושטופת שמש. בזמן שהחום הקופח גורם לנו להסתגר בבית קריר וממוזג, אפשר לנצל את הזמן ולהכניס בו אווירה קיצית בעזרת צבע והום סטיילינג, זה פשוט יותר ממה שאתם חושבים

אא

הקיץ כבר כאן, ולמרות הרוחות הנעימות שמנשבות מדי פעם - אנחנו יודעים בדיוק מה השלב הבא: חם. חם כל כך שכל מה שאנחנו רוצים זה רק להישאר בבית, במזגן. אז, אם אנחנו כבר נשארים בבית הממוזג, בואו נעשה עם זה משהו מועיל, ונכניס את אווירת הקיץ פנימה – בלי החום, כמובן. איך עושים את זה נכון?

 

1. צבעים

צבעים כמו צהוב, כתום, וורוד עדין, ידועים ביכולתם ליצור תחושה של אופטימיות, שמחה וחופש. בחרו צבע אחד או שניים שאתם אוהבים ושלבו בבית. אפשר בכריות, תמונות, וילונות ואפילו במכשירי החשמל על השיש.

 

2. הוסיפו פרטים צבעוניים

כדי להוסיף קצת עניין, הוסיפו פרטים צבעוניים כמו תמונות ואביזרים דקורטיביים. שלבו צבעים בהירים וחמים עם צבעים ניטרליים כדי ליצור מראה מאוזן ונעים לעין. דרך נחמדה לעשות זאת היא לשלב עציצים קטנים וצבעוניים, אפשר לצבוע בעצמכם ואפשר לרכוש כמובן.

 

3. הכניסו את הטבע

צמחים הם דרך נהדרת להוסיף צבע וחיים לכל חלל. בחרו צמחים עמידים כמו קקטוסים, סוקולנטים או ירקות תבלין, והציבו אותם על אדני חלון, מדפים או שולחנות. לא מסתדרים עם צמחים? כד מלא בפרחים צבעוניים יצור בדיוק את אווירת הקיץ השמחה שאתם רוצים.

 

4. סדרו נכון

בעוד בחורף הבית יכול להכיל שטיחים, כריות רבות ושמיכות מבלי לשדר תחושה עמוסה, הרי שבקיץ עולה הצורך באוורור ושטח פנוי. עונת הקיץ מהווה הזדמנות לחשוב מחדש על אופן סידור הרהיטים בבית. יתכן שעם הרהיטים "הכבדים" אין הרבה מה לעשות, אבל הזזת כורסה אן שולחן צד יכולים לחולל פלאים במראה הבית וליצור תחושת מאווררת ונעימה. גיליתם רהיטים או פריטים מיותרים? מעולה זה בדיוק הזמן להעביר אותם הלאה - הבית יתפנה מעומס מיותר ותחושו קלילים יותר.

 

5. תאורה נכונה

תאורה היא גורם חשוב מאוד ביצירת אווירה. ליצירת אווירה קיצית השתמשו בתאורה טבעית ככל האפשר, ופתחו את הווילונות והתריסים. אם הבית חשוך יחסית – הוסיפו תאורה מלאכותית חמה ונעימה.

יש לכם רעיונות נוספים? שתפו אותנו בתגובות.

תגיות:עיצוב הביתהום סטיילינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה