חדשות בארץ

משפחות החטופים החליטו: סרטון חטיפת התצפיתניות יפורסם הערב

הוריהן של חמש התצפיתניות שנמצאות בשבי החליטו לשחרר לציבור את סרטון החטיפה, שלא יכלול חלקים קשים לצפייה. כזכור, מבין שבע התצפיתניות שנלקחו בשבי, אורי מגידיש כבר חולצה, ונועה מרציאנו הי"ד נרצחה

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הוריהן של חמש התצפיתניות שנחטפו מבסיס נחל עוז, ועדיין נמצאות בשבי חמאס, החליטו לשחרר היום (רביעי) לציבור ולתקשורת את סרטון החטיפה של הבנות, כפי שתועד ממצלמות הגוף של מחבלי חמאס ביום הטבח. ההחלטה להוציא את הסרטון לא הייתה קלה, והמטרה שלה היא להראות לעולם תיעוד נוסף מהטבח, שעשוי, בין היתר, להשפיע על דעת הקהל. הסרטון יופץ סמוך לשעה שש בערב.

הסרטון, שאורכו 03:10 דקות, נערך וצונזר, והוא אינו כולל חלקים קשים לצפייה, הכוללים את הנרצחים הרבים בבסיס נחל עוז, את הנרצחים בתוך המיגונית שממנה נחטפו התצפיתניות, וקטעי אלימות רבים. הוא מראה את היחס האלים, המשפיל והמבזה שעברו הבנות ביום חטיפתן, ומעיד על הפחד העצום שנשקף דרך עיניהן.

ממטה משפחות החטופים נמסר: "כל עדות נוספת המגיעה מהחטופים זועקת את אותה אמת עצובה - חייבים להחזיר את כולם הביתה. הסרטון הוא כתב אישום חריף על מחדל לאומי של הפקרת החטופות והחטופים. אין משימה גדולה יותר, אין ניצחון משמעותי יותר ואין סיכוי להחזיר את התקווה לישראל ללא השבת כולם - החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

כזכור, בבסיס נחל עוז נרצחו ביום הטבח 15 תצפיתניות ששירתו בבסיס, 7 נחטפו לעזה בעודן בחיים. החיילת אורי מגידיש חולצה על ידי כוחות צה"ל לאחר 23 ימים בשבי, נועה מרציאנו הי"ד נרצחה על ידי מחבלי חמאס בעודה בשבי וגופתה הוחזרה על ידי צה"ל לקבורה בישראל. בשבי החמאס נמצאות כבר 229 ימים 5 תצפיתניות: לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי.

תגיות:חמאסתצפיתניותמשפחות החטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה