מעניין

האשה הזאת לא אכלה כבר 16 שנה. זה מה שקרה לה

זה אמיתי: תושבת אתיופיה צמה מגיל עשר, ואחרי שעברה סדרה של בדיקות הוכח: היא מעולם לא אכלה מאז. זו כנראה הסיבה שהיא לא זקוקה לשירותים בבית. הסיפור המדהים שאסור לכם לנסות בבית

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רגע אחרי צום יום כיפור, תשעה באב, או כל צום אחר, אנחנו מרגישים את זה: כאב הראש גורם לנו לרצות להכניס כמה שיותר מהר משהו מתוק לפה. השאלה היא כמה זמן אדם יכול להחזיק מעמד בלי לאכול, והאם יש כאלה שמסוגלים לצום אפילו יותר מ-48 שעות? ומה אם היינו מספרים לכם שאשה אחת מאתיופיה לא אכלה כבר 16 שנה ברציפות?

מולוורק אמאבאו מספרת כי הפסיקה לאכול ולשתות כשהייתה בת עשר. זה נשמע לא הגיוני, אבל היא יודעת לספר בדיוק מה אכלה אז – עדשים אדומות. לאחרונה היא התראיינה לאיש המסעות דרו בינסקי, שהמריא לאתיופיה. הוא מצא אותה בכפר והבחין כי בפתח הבית שלה יש שומרים, עם חומות גבוהות. הוא סיפר כי "להיכנס לסלון שלה זה כמו להיכנס לעולם מקביל, יש פוסטרים על הקירות ומגוון עתיקות שנותנות תחושה כאילו אנחנו תקועים בקפסולת זמן של ילדותה".

ההלם הגיע כאשר נכנס לחדר השירותים: הוא לא מצא שם אסלה, אלא בור בתוך האדמה. אמאבאו סיפרה לו כי אין לה צורך באסלה, אלא לשימוש של בני משפחתה. "מעולם לא הייתי רעבה", היא ציינה בשיחה איתו. ובכל זאת, עולה כאן שאלה חשובה: איך יכול להיות שאשה עדיין בחיים אחרי שלא אכלה כמה ימים? ומה היא עשתה במשך 16 שנה? "פעם גרתי עם המשפחה שלי, והם ביקשו ממני לאכול ארוחת בוקר וללכת לבית הספר. רק העמדתי פנים, כי איבדתי את התיאבון למים ולמזון".

על מנת לאשר את הנתונים, אמאבאו נבדקה על ידי רופאים בבירת אתיופיה, והם טוענים כי היא במצב בריאותי תקין לגמרי, אך בדמה לא נמצאה עדות כי היא אכלה בשנים האחרונות.

בעבר היא נסעה להיבדק בדובאי ובקטאר, והרופאים לא מבינים איך יכול להיות שלא אכלה שנים רבות כל כך, ועוד יותר מזה – איך הצליחה לשרוד היריון בלי לאכול? לאף אחד אין תשובה ברורה, אבל דבר אחד ידוע – זה המקרה הראשון, וכנראה האחרון בעולם, שבו אדם יכול לשרוד בלי אוכל. מיותר לציין, אבל אל תנסו את זה בבית.

תגיות:צוםבלי אוכל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה