חדשות בעולם

ניקי היילי: "ביידן קטסטרופה, זרק את ישראל לזאבים. אצביע לטראמפ"

היילי, שהתמודדה נגד דונלד טראמפ על המועמדות לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הרפובליקנית, אמרה שהיא מתכננת להצביע לו בבחירות הקרובות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ניקי היילי, שהתמודדה על המועמדות לנשיאות באמריקה מטעם המפלגה הרפובליקנית בבחירות האחרונות, הצהירה אתמול (רביעי) כי היא מתכננת להצביע לדונלד טראמפ.

היילי, מושלת מדינת קרוליינה לשעבר ומי שכיהנה כשגרירת ארצות הברית באו"ם בממשל טראמפ, התמודדה מולו בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית במרוץ לנשיאות ארצות הברית. בחודש מרץ היא פרשה מהמרוץ, וכעת, כאמור, הודיעה כי תצביע עבורו.

בדבריה מתחה היילי ביקורת חריפה על הנשיא המכהן ג'ו ביידן, ואמרה כי טראמפ "לא היה מושלם" אבל ביידן "היה קטסטרופה". היא הוסיפה כי "כבוחרת, אני שמה בסדר העדיפויות שלי נשיא שיתן גב לבעלי בריתנו ויעמיד את אויבינו בחשבון, שיבטיח את הגבול, שיתמוך בקפיטליזם ובחופש, שיבין שאנחנו צריכים פחות חוב ולא יותר חוב. טראמפ לא היה מושלם במדיניות הזו, אבל ביידן היה קטסטרופה. אז אני אצביע לטראמפ".

עוד הוסיפה היילי, שידועה בעמדתה הפרו-ישראלית, כי ביידן פיקח על "משבר" באפגניסטן, "לא עשה דבר כדי להרתיע את הפלישה" לאוקראינה, ולאחרונה "זרק את ישראל לזאבים".

תגיות:דונאלד טראמפג'ו ביידןניקי היילי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה