מעניין

זה עוד לא היה לנו: גן החיות צבע כלבים כדי שייראו כמו פנדות

לא להאמין: לגן חיות בסין לא היו דובי פנדה, אז הוא לקח כלבי צ'או צ'או וצבע אותם. רוב המבקרים התלהבו, אחרים קצת פחות

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

מבקרים רבים שמגיעים לגן החיות רוצים לראות חיות נדירות. כך, למשל, בחלק מגני החיות בעולם מציגים כבר בכניסה אפשרות לצפות בחיות שלא ראיתם בעבר. זהו חלק טבעי מתהליך השיווק של גן חיות. בברלין תוכלו לצפות בדובי פנדה יחודיים, ובגני חיות אחרים תוכלו למצוא ציפורים שאין בשום מקום אחר.

בגן החיות של טאייג'ו שבסין החליטו לעשות מעשה: הם הבינו שהציבור רוצה דובי פנדה, אבל בגלל שאין כאלה בנמצא, הם פשוט החליטו לחפש חיות אחרות לדובים. האורחים שהגיעו למקום הופתעו: התברר כי חדי העין הבחינו שהפנדות הן בעצם לא דובים, אלא כלבים מחופשים. מתברר כי הנהלת גן החיות החליטה להציב שני כלבי צ'או צ'או עם פרווה צבועה.

מיס צ'ן, תיירת שביקרה באזור, צילמה את "כלבי הפנדה" והעלתה תמונות לרשתות החברתיות. "עברתי ליד גן החיות וראיתי הרבה אנשים", כתבה. "הכביש היה מלא במכוניות והיה פקק, אז פשוט יצאתי מהמכונית וקניתי כרטיס ב-20 יואן. מאוחר יותר שמעתי אנשים רבים שואלים איפה הפנדה, אז עקבתי אחרי הקהל. כשהגעתי למקום גיליתי שהאטרקציה היא בכלל לא פנדה אמיתית, אלא כלב מחופש לפנדה".

חשוב לציין כי הנהלת גן החיות לא הכחישה זאת. היא הקפידה לציין כי לא מדובר בפנדה אמיתית. "אין פנדות, רצינו למלא את החסר", הסבירו לקהל הרחב, שכנראה בא לסיפוק מכך שהילדים אכן חשבו שמדובר בפנדות.

אף על פי שלא היו שם פנדות, מבקרים רבים התקהלו סביב הכלוב, והוא הפך למקום פופולרי בגן החיות. חלק מהמבקרים התנגדו לכך וטענו כי הדבר "פוגע בכלבים". אחד העובדים של גן החיות אמר לתקשורת כי "אנשים צובעים את שיערם, אז גם כלבים יכולים לצבוע את הפרווה שלהם. זה לא שונה מאשר צביעת שיער".

תגיות:גן החיותסין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה