פעילות הידברות

זה מה שמצפה לכן החודש עם הרבנית חגית שירה

שבת הכנה לחג השבועות וטיול מיוחד לקבר השל"ה הקדוש לנחת מהילדים: ככה נראה החודש של הרבנית חגית שירה, ואת מוזמנת בהחלט להצטרף, להתרענן ולהתחזק

אא

לא קל היה "לתפוס" את הרבנית חגית שירה לצורך הכנת הכתבה. היה צורך במספר תיאומים הלוך ושוב, עד שבסייעתא דשמיא התרחשה השיחה.

ולא בכדי. הרבנית עסוקה בימים אלו באין ספור משימות קודש של זיכוי הרבים ובמסירת שיעורי תורה, מחוגי בית ועד להכנת השבת המיוחדת והטיול המרגש.

הבה נדבר איתה על השבת והטיול המיוחד, ונשמע ממנה על התוכנייה העמוסה לגוף ולנפש.

 

הדרך להיות כלה

"לא בכדי קראנו לשבת 'שבת כלה'", פותחת הרבנית בחיוכה המוכר והמדבק. "שבת שלפני חג השבועות אינה 'סתם' שבת. זוהי שבת המסוגלת לקבלת ישועות לברכה. אנחנו מכינות את עצמנו לחג בצורה הכי טובה שיש. ניפגש כולנו, כל המחכות לזיווג, נתפלל, נתאחד ונעמיק".

למה בחרתם דווקא את השבת הזאת כשבתן של הרווקות המחכות לזיווג?

"כתוב על הקב"ה: 'ה' מסיני בא ויוצא כחתן לקראת כלה'. כל הימים האלה שבין פסח לשבועות הם ימים שכולנו כמו כלה המכינה את עצמה לקראת החתונה. כדי לבוא מוכנות עלינו לעשות נדוניה.

"שבועות הוא הזמן שלנו לחתונה עם הקב"ה. בחג הזה הוא משלים אותנו, ועל כן, כל המחפשות זיווג, רווקות – גם גרושות ואלמנות, וכן כל מי שמחפשת שלום בית – הקב"ה בזמן הזה ישלים לנו את החוסר שלנו".

הרבנית, מה יהיה בשבת הזאת בפועל?

"בשבת אנחנו נתכונן לחג ברוחניות. אפשר לעבור אותו כמו ברקים שנעלמים עם עוגות ואווירה מלבלבת ואפשר לעבור אותו בצורה עמוקה יותר ממה שדמיינו. זהו חג גבוה במיוחד".

הרבנית שירה ממשיכה ומספרת: "הכנו מיני סדנה, איך לצאת לפגישות. הרב יצחק בצרי שליט"א יעשה מעמד תפילה גדול. אערוך שיחות פרטיות עם כל אחת ואתן לה, בסייעתא דשמיא, את המענה הפרטי שלה.

"חשוב לי שהבנות יידעו שאנחנו נעשה הרבה שיחות. מדובר בשבת ארוכה, ובעז"ה, ככל שיתאפשר, נשוחח עם כל מי שרוצה. נעשה יחד הדלקת נרות וקבלת שבת.

"כמו כן, מדי יום שישי בשעה שלוש אנו אומרות את שיר השירים. בשבת המיוחדת הזאת נאמר את שיר השירים יחד עם הבנות".

מניסיון עבר של הרבנית, מה התוצאות של שבת כזאת?

הרבנית לא יכולה להסתיר את התפעלותה: "ראיתי מלא ישועות. נאמר זאת ככה: משבת כלה את תצאי כלה, בעז"ה".

 

"הסוד של אבא שלי לנחת מהילדים"

ומכאן לטיול המבוקש. ספרי לנו בבקשה, במה מדובר?

"בערב ראש חודש סיוון כולנו יוצאות לטיול מיוחד במינו לתפילת השל"ה הקדוש. כידוע", ממשיכה הרבנית ומסבירה, "יום פטירת השל"ה הקדוש הוא יום המסוגל ביותר להתפלל על בנים. כל אחת יודעת שהדבר הכי חשוב בעולם הוא הילדים. יש עניין להגיע לציון שלו, ועל כל ילד וילד להגיד את התפילה. פעם אחת על כל ילד".

הרבנית ממשיכה ומשתפת: "אנחנו תשעה ילדים בבית, וכולם בלי עין הרע מוצלחים. כשהתחלתי לחתן את ילדי, שאלתי פעם את אבא מה הסוד שלו לחינוך הילדים. הוא ענה לי: 'יש לי תפילה אחת שאני לא מפספס'. הסתקרנתי לראות מה הוא יראה לי. הוא פתח את הסידור והראה לי את תפילת השל"ה. הוא אמר לי: 'פעם בשנה, בערב ראש חודש סיון, אני אומר את התפילה הזאת'.

"מדובר במסע מרגש מאוד", ממשיכה הרבנית ומספרת מה יהיה בו: "נדבר על חודש סיוון. נשוחח על עצות וטיפים לחינוך הילדים והצלחתם. נתפלל אצל רבי מאיר בעל הנס, למי שלא הספיקה להיות בהילולה, ונשתדל גם להגיע לרבי עקיבא, שהוא המלך של התקופה הזאת.

"כמו כן נערוך שיחות אישיות לבנות, ואתן שם, בסייעתא דשמיא, כמה שיחות כלליות לכל הבנות".

מהרי והבטיחי את מקומך!

אני רוצה להירשם לשבת כלה >>>

אני רוצה להצטרף לטיול המעצים >>>

השבת תתקיים בימים א'-ב' בסיון | 7-8.6 | מלון גני ירושלים | פרשת במדבר

הטיול יתקיים בערב ר"ח סיוון, יום חמישי כ"ט בניסן | 6.5 | בהסעה מסודרת

הרשמה מראש חובה | מספר המקומות מוגבל.

תגיות:הרבנית חגית שירהפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה