חדשות כלכלה

אוסם הודיעה: בעוד חודש נעלה מחירים

החברה מצטרפת לגל התייקרויות ומעלה מחירים של שורת מוצרים. העדכון יכנס לתוקף בראשון ביולי. הנימוק של החברה שכבר העלתה מחירים לפני ארבעה חודשים: "מדובר במוצרים שמחירם לא עודכן השנה"

במבה (צילום: Moshe Shai/FLASH90)במבה (צילום: Moshe Shai/FLASH90)
אא

חברת אוסם הודיעה היום (חמישי) כי החל מהראשון ביולי יעלה מחירם של חלק ממוצריה. בכך מצטרפת אוסם לגל עליות המחירים של חברות נוספות כמו שטראוס, תנובה, דיפלומט, נוטלה ועוד.

ההתייקרות הצפויה היא בשיעור של 2% עד 7%, ובין המוצרים שיתייקרו: מאפים, חטיפים, משקאות (קפה וסירופ), תבשילים מוכנים ופתיתים.

העלייה החדה ביותר היא במחיר חטיף ה"במבה" שמחירו יעלה ב-7%. לטענת אוסם המחיר לא עלה 13 שנה. חטיף בייגלה יתייקר ב-4.5% כמו גם אפרופו. קפה נס קפה וטייסטרס צ'ויס יתייקרו ב-6% כמו גם ויטמינצ'יק. עוגת הבית תתייקר ב-5.9% ופתיתים ומנה חמה ב-5%.

אסם היא חברת המזון השלישית בגודלה בשוק אחרי תנובה ושטראוס שגם הן העלו מחירים. אסם כבר העלתה מחירים בינואר השנה בעד 9%. היא ייקרה אז את קטשופ אסם, סלטי צבר, טבעול, רטבים, אטריות למרק, מוצרי בונז'ור ועוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד.

מאסם נמסר: "אסם נסטלה הודיעה היום ללקוחות החברה כי בעקבות המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה, אנו נאלצים לעדכן את המחירון הקמעונאי של מוצרים שמחירם לא עודכן בשנה האחרונה, וחלקם אף לא עודכן ב-13 השנים האחרונות, בשיעור ממוצע של כ-2.2% ממחירון כלל מוצרי החברה. עדכון המחירים מפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות".

תגיות:יוקר המחייהאוסם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה