חדשות בארץ

ג'באליה: צה"ל חשף מנהרות באורך של 10 קילומטרים ופשט על מטה החמאס

כוחות צה"ל הפועלים במחנה הפליטים מחזיקים במנהרות ומתבצעות הכנות להשמדתן. במטה החמאס ובביתו של מח"ט הג'יהאד האיסלאמי התגלו אמצעי לחימה רבים

לחימה בג'באליה (צילום: דובר צה"ל)לחימה בג'באליה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל התיר הערב (ראשון) לפרסום כי כוחות צה"ל ביצעו בג'באליה פשיטות על המטה לביטחון כללי של חמאס, ועל בית מח"ט הצפונית של הג'יהאד האיסלאמי. בשווקים בג׳באליה התנהלו קרבות כבדים וכמו כן, צה"ל מחזיק במנהרות באורך כולל של עשרה קילומטרים. המנהרות יושמדו.

על פי צה"ל, צוות הקרב של חטיבת הצנחנים הובילו התקפה במרחבי השוק הישן והחדש בלב ג׳באליה, וחיסלו בקרבות פנים אל פנים מחבלים בסמטאות הצפופות. הכוחות נטרלו והשמידו בתים ממולכדים ומטענים, וחיסלו כמאה מחבלים בעשרות קרבות.

במטה לביטחון כללי נמצאו מסמכים ותשתיות של חמאס שהושמדו, ובפשיטה על בית מח"ט צפונית אותרו אמצעי לחימה רבים הכוללים אמצעי צליפה, נשקים מסוג קלאצניקוב, תחמושת ומסמכים מודיעיניים רבים.

במהלך הלחימה העצימה במרחב השוק הכוחות נתקלו במספר רב של מחבלים שהקימו מתחמי לחימה בין החנויות, וחיסלו אותם בירי מדויק, קרבות פנים אל פנים, ירי פגזים ובהכוונת אש מהאוויר.  עוד במהלך הפשיטות על השוק, אותרו עשרות אמצעי לחימה ובניהם עשרות רובים, נשקי צלפים, רימונים, מטענים, ומטולי RPG.

תגיות:ג'באליהמטה הביטחון של חמאסמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה