סלבס בהתחזקות

השחקנית שחזרה בתשובה: "הייתי עם חצאית פעם בשבוע, אחר כך פעמיים – ואז גרביון"

לידור אדרי בסשן שאלות ותשובות עם עוקביה: "אנחנו מלמדים את הנפש, בקצב שלה, בכלים שלה, לאט לאט, כמה יפה היא הצניעות"

(בעיגול: לידור אדרי)(בעיגול: לידור אדרי)
אא

השחקנית לידור אדרי מוכרת לרבים אחרי ששיחקה בסדרות מצליחות. בשנים האחרונים היא נמצאת בתהליך התחזקות, כשהיא עדיין בתהליך חזרה בתשובה, וכיום היא משתייכת לחסידות חב"ד. בשל כך, היא נדרשה לערוך פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, עם עוקביה. היא התבקשה לתת טיפים לצניעות, ולא חסכה בסיפורים אישיים.

"לא ישר הכל", כתבה בצורה נחרצת לעוקבות שלה. "אפשר חצאית פעם בשבוע, אחר כך פעמיים, אחר כך קצת יותר. עד שזה מרגיש לנו שיבוא בקלות. ואז להיות במדרגת החצאית. ואז עוד משהו שבא לנו בקלות. שלא מכביד עלינו".

"הייתי תקופה ארוכה עם חצאיות וגופיות, ואז הגופיות השתנו לחולצות קצרות, ואחרי תקופה ארוכה הקצרות החלו לכסות את המרפקים", הוסיפה. "אחרי שנה בא גרביון. והכל קרה לאט לאט עד שזה כמעט לא הורגש.

"צריך להרגיל את הנפש הבהמית שלנו לדבר אחר. זה קצת כמו ילד שרכש הרגל שלא מתאים לו, צריך ללמד אותו. כיצד משנים, כיצד לאהוב את הדבר הנכון. האלוקות בתוכנו רוצה אותנו בלבושים יהודיים אבל הנפש הבהמית מתוך הרגל לדבר אחד עושה לנו קצת בעיות".

על השאלה כיצד אפשר לפתור את אותן "בעיות", ענתה: "אנחנו מלמדים את הנפש. בקצב שלה, בכלים שלה, לאט לאט, כמה יפה היא הצניעות. ובסוף גם היא מתרגלת ואוהבת ו'מגלחת' את כל זארה בשמלות".

תגיות:צניעותחזרה בתשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה