חדשות בארץ

משלחת ביטחונית המריאה לארה"ב, לשכנע את הממשל לחדש את משלוחי הנשק

מנכ"ל משרד הביטחון, האלוף (מיל׳) אייל זמיר, יצא לוושינגטון לדון בחיזוק שיתופי הפעולה הביטחוניים, בדגש על תהליכי ההצטיידות. בנוסף לרכישת מטוסים, ישראל תנסה לשכנע את ממשל ביידן לחדש את משלוחי אמצעי הלחימה

מטוס אף 35 (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)מטוס אף 35 (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)
אא

בהנחיית שר הביטחון יואב גלנט, משלחת ביטחונית ישראלית המריאה היום (שני) לארה"ב לדון באספקת ציוד הלחימה לישראל וברכישת ציוד חדש, בהם מטוסי קרב.

בראש המשלחת עומד מנכ"ל משרד הביטחון, האלוף (מיל׳) אייל זמיר. ממשרד הביטחון נמסר כי בנוסף, המשלחת תדון גם בחיזוק שיתופי הפעולה הביטחוניים – אסטרטגיים בין ישראל לארה"ב.

מנכ"ל משרד הביטחון ייפגש עם גורמים בכירים במשרד ההגנה ובמחלקת המדינה האמריקנית. אל המנכ"ל יצטרפו ראש האגף הביטחוני-מדיני, דרור שלום, ראש מפא"ת תא"ל (מיל') ד"ר דני גולד, נספח צה"ל בוושינגטון, אלוף הדי זילברמן, נציג משרד הביטחון בוושינגטון, עומר חיים ובכירים נוספים.

בישראל מקווים כי השיחות יניבו תוצאות, וכי ארה"ב תחדש את משלוחי הנשק שהושעו עם תחילת התמרון הקרקעי ברפיח, שהאמריקנים התנגדו להיקפו. בעקבות אותה השעיה, זמיר הנחה את התעשיות הביטחוניות להגביר את קצב ייצור אמצעי הלחימה בארץ, ולהסיט לכאן משלוחים מהעולם, גם במחיר של ביטול עסקאות מול מדינות ידידותיות.

תגיות:נשקמשרד הביטחוןארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה