סלבס בהתחזקות

נטלי דדון בשופינג אמיתי: "התחדשתי בעוד כמה ספרי קדושה"

אושיית הרשת שיתפה עם עוקביה כי "הבית מלא ספרי קדושה ופורטרט של בעל התניא, הרב אברג'יל והרבי מליובאוויטש"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אושיית הרשת נטלי דדון מתחזקת. אפשר לראות זאת בהשתתפותה בערבי הפרשת חלה, אבל גם בשל הציטוטים הרבים שסיפקה לאחרונה. לאחרונה היא מדווחת לעוקביה על התהליך, ומשתפת אותו ברשתות החברתיות. היא חשפה קטעים מספרי קודש, ומספרת כי היא לומדת בזמנה הפנוי.

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה דדון כי התחדשה בכמה ספרי קודש נוספים: "הבית מלא ספרי קדושה ופורטרט של בעל התניא, הרב אברג'יל והרבי מליובאוויטש".

זו לא הפעם הראשונה שדדון מתגאה בזיקה שלה ליהדות. בעבר סיפרה על הקשר המיוחד שלה עם חסידות חב"ד ועל הרבי מליובאוויטש. היא שיתפה מכתב שהוציאו רבני חב"ד ובו כתבו מה הייתה דעתו על עזה. "געגועים לרבי, לרבי שמאיר לי את הדרך בכל הבלבול שקיים בעולם. הוא כבר אמר שעם עזה יש לנהוג בעוז וללא מורא ממה יגיד העולם".

לאחרונה הגיעה דדון לסבב הפרשות חלה והרצאות בארצות הברית. אחד האירועים הבולטים היה האירוע של עמותת "גדולים מהחיים", דרכה הגיעו ללוס אנג'לס מעל 300 נשים לתפילה למען ישראל, להשבת החטופים, לרפואת הפצועים ושמירה על חיילי צה"ל. כמה ימים קודם לכן היא הגיעה לסן פרנסיסקו, שם נערך אירוע מימונה בקהילה יהודית. באוניברסיטת ברקלי בפלורידה היא נתקלה בהפגנה של פרו פלסטינים. דדון קיבלה הודעה על ביטול הרצאה שהייתה עתידה להתקיים באוניברסיטה, בעקבות ההתפרעויות וההפגנות בקרב סטודנטים ומפגינים, אבל התנחמה ב"אירוע האמיתי": אירוע הפרשת חלה.

תגיות:נטלי דדוןספרי קדושה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה