מעניין

בעזרת פריט שיש לכם במקרר: כך תהפכו את המצעים ללבנים במיוחד

לא עוד חומרי ניקוי ומסירי כתמים: מומחית קובעת כי בעזרת מוצר הזה יש לכולנו בבית, אפשר להפוך את חדר השינה שלנו למלון בוטיק. כך תעשו את זה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדר השינה שלנו הוא אחד המקומות החשובים בבית: אנחנו רוצים להרגיש טוב לפני שאנחנו הולכים לישון ולכן חשוב לייצר בו אווירה טובה ורגועה. אם אתם רוצים שהחדר שלכם ירגיש כמו במלון בוטיק, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם. ראשית, הימנעו מלהפוך אותו ל"חדר כביסה", ושנית – נסו לשלב בו מצעים לבנים מבד איכותי, כאלה שיהפכו את החדר שלכם לאזור רך ונעים.

הבעיה עם סדינים לבנים היא מה עושים איתם כשהם הופכים ללבנים פחות. טיפ של מומחית הכביסה, הייסינת' טאקר, יכול לסייע בכך. טאקר סיפרה לאתר The Focus שאין טעם להשתמש בחומרי ניקוי ובמסירי כתמים. לדבריה, הסוד למצעים לבנים הוא מוצר טבעי ושכיח במטבח שלנו: לימון. "שימוש במיץ לימון כדי להלבין את הסדינים שלך הוא אחד הטריקים האהובים עלי. הלימונים עמוסים בחומצה שמפרקת כתמים ומלבינה בדים ללא כימיקלים קשים", אמרה.

מתברר כי מצעי המיטה הלבנים מצהיבים בשל שמני הגוף הטבעיים, וגם בגלל זיעה שנטמעת בסיבים בזמן השינה. הטיפ הוא לקחת 3-4 לימונים טריים, מים וגיגית שאפשר להשרות בתוכה מצעים. הנה סדר הפעולות:

תחילה סוחטים את המיץ מהלימונים לתוך הגיגית (יש לזרוק פנימה את הקליפות), אחר כך ממלאים את הגיגית במים חמים ומערבבים. השלב הבא הוא טבילת המצעים במי הלימון עד שהם מכוסים לגמרי. לאחר השריה של שעה (אם יש כתמים עקשניים, השרו לילה שלם) מכניסים את המצעים למכונת הכביסה, אך בנוסף לחומר הרגיל משלבים גם חצי כוס אבקת סודה לשתייה, שתגרום להלבנה. בסיום, יש לתלות את המצעים לייבוש בשמש, כך שקרני השמש יעצימו את אפקט ההלבנה וישאירו מצעים עם ריח רענן ולימוני. טאקר הסבירה כי "השיטה יעילה וידידותית לסביבה, היא ממש מנצחת. יש משהו מספק בשימוש במרכיבים טבעיים, והמצעים נראים במיטבם".

תגיות:לימוןכביסהמצעים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה