חם ברשת

מה עשה נתניהו במהלך ההצבעה? שקע בקריאת ספר חסידי

דיון שנערך בכנסת תפס את ראש הממשלה מתעמק בקריאת ספר, אלא שבירור העלה כי מדובר בספר העוסק בגישתו של הרבי מליובאוויטש. הרשת פרגנה: "רוצו לחנות ספרי הקדושה הקרובה לביתכם"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

אתמול (שני) התקיים בכנסת דיון 40 חתימות בנושא הלחימה בצפון ומצבם של התושבים באזור. תמונה אחת של ראש הממשלה הפכה לוויראלית, לאחר שהוא תועד קורא ספר ושקוע בו במהלך ההצבעה. נתניהו קרא את הספר "הדרך לחיים של משמעות" - ספרו של סימון יעקובסון, המציג את עצותיו וגישתו של הרבי מליובאוויטש לכל אתגר בחיים.

תוך שעות, התמונה של נתניהו שקוע בספר חסידי הופצה ברשת, וזכתה למאות תגובות. חלק מהמגיבים כתבו כי נתניהו "ממשיך להראות מדוע השם מזכה אותו להיות ראש הממשלה שלנו". אחרים כתבו: "הצבעות בכנסת לא תורמות שום דבר – ספר חסידי כן", ו"יכול להיות שנתניהו פשוט שקוע כל כך בספר שהוא לא זוכר שיש הצבעה? זה מרתק אותי. רוצו לחנות ספרי הקדושה הקרובה לביתכם – ועכשיו".

הספר "הדרך לחיים של משמעות" מציג תמצית של תורת הרבי ומקיף את כל שלבי החיים, מלידה עד גיל מבוגר, דרך ילדות חינוך, אהבה, נישואין, אמונה ועבודה ועוד. הוא מביא לציבור הרחב את תורתו של הרבי, ומציג נקודת מבט על היבטים שונים בחיים, החל מהדברים הפשוטים ועד השאלות הכי עמוקות.

לפני שנה בדיוק נצפה נתניהו קורא ספר אחר. הוא העלה פוסט וכתב: "ממליץ לכולכם על ספר הכוזרי של רבי יהודה הלוי. שבת שלום". האירוע התרחש רגע לפני שבת פרשת במדבר. רבים תהו מדוע החליט להמליץ דווקא על הספר הזה.

ספר "הכוזרי" הוא חיבור פילוסופי של רבי יהודה הלוי, שנכתב בשנות ה-40 של המאה ה-12. הספר נקרא במקורו "הספר להגנת הדת המושפלת והבזויה", ובתרגומו העברי של יהודה אבן תיבון (שהיה הראשון שתרגם את הספר) הוא מכונה "ספר הכוזרי".

הספר הזה כתוב בצורת שיחה בין מלך הכוזרים וחכם יהודי על יסודות הדת ועל היהדות בפרט. הוא מספר את המעשה על אודות גיורם של הכוזרים מרצונם, כמה דורות טרם לכן. לאחר פרסום הפוסט, הצטרפו קוראים רבים לקריאה לקנות את הספר.

תגיות:ספרבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה