חדשות בארץ

נתניהו ללוחמי גולני: "נחזיר את תושבי הצפון הביתה"

ראש הממשלה ביקר במוצב בגבול הצפון ושוחח עם החיילים: "מחויבים לכך גם במישור האזרחי". שגרירת ישראל באו"ם לשעבר, ניקי היילי, המבקרת בישראל: "אמריקה עומדת לצד ישראל"

נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר אתמול (שלישי) במוצב בגבול הצפון ונפגש עם לוחמי סיירת גולני. הוא אמר להם כי "אנחנו מחויבים גם במישור האזרחי וגם במישור הצבאי להחזיר את התושבים בבטחה אל יישוביהם ובתיהם. זה אחד מיעדי המלחמה, אנחנו לא מוותרים עליו".

נתניהו ביקר גם בבסיס אגף המודיעין במרחב הצפוני, יחד עם ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה, ומפקד 8200. "ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירה אודות תמונת המודיעין בזירה הצפונית והאיומים במרחב", נכתב בהודעה שיצאה מטעם לשכת ראש הממשלה.

שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר, ניקי היילי, המבקרת בישראל סיירה אף היא בגבול הצפון בליווי ח"כ דני דנון. השניים נפגשו עם השייח' מוופאק טריף ונכבדי העדה הדרוזית. לאחר מכן הם הגיעו לביקור בראש הנקרה וקבלו תדרוך בטחוני. במהלך הסיור ביקרו דנון והיילי במוצב צה"ל. הם נפגשו עם חיילים המשרתים בצפון. היילי חתמה על פגזים והמשיכה משם לביקור בקיבוץ כברי, שם נפגשו עם תושבי הקיבוץ. היא שמעה מהם על המצב הקשה של תושבי הצפון.

היילי אמרה: "הייתי פה ב-2017 יחד עם חברי, דני דנון, והזהרתי מפני ההתעצמות של חיזבאללה. אני רוצה לומר באופן הכי ברור: אמריקה עומדת לצד ישראל. ישראל נלחמת היום באויבים של ארה"ב. אל תפסיקו עד שתנצחו". דנון סיכם: "המצב בצפון בלתי נסבל ולא יכול להימשך. ישראל חייבת לקחת את היוזמה ולשנות את המשוואה, תושבי צור וצידון יתפנו מבתיהם ותושבי הצפון יחזרו לבתיהם".

תגיות:גולניחיילי גולניניקי הייליבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה