מעניין

ויראלי: השאירה המבורגר קנוי בחוץ במשך שנה – זה מה שקרה לו

אשה מבריטניה עשתה ניסוי: היא השאירה המבורגר עם לחמנייה וחסה, וכעבור שנה חזרה לראות מה קרה. מה שראתה הדהים אותה: "מעיין הנעורים של המזון המהיר"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אתם משאירים חתיכת בשר על השיש כי אתם ממתינים שתפשיר, חוזרים הביתה כעבור מספר שעות ונזכרים ששכחתם להכניס אותה למקרר. אתם מתלבטים מה לעשות - החום הקופח בחוץ גרם לבשר להפשיר כבר מזמן ואתם דואגים: האם הבשר התקלקל?

עכשיו נסו לדמיין מה היה קורה אם הייתם משאירים בשר, ליתר דיוק המבורגר, במשך שנה שלמה בחוץ. מה הייתם מצפים לראות אחרי שנה, ומה היה קורה אם היה מדובר בהמבורגר קנוי?

אישה מבריטניה ערכה לאחרונה ניסוי כזה, שהפך לויראלי ברשתות החברתיות: היא השאירה קציצה קנויה של רשת המבורגרים מוכרת למשך יותר משנה בחוץ. לאחר מכן, היא חזרה לאותו מקום ולא האמינה למראה עיניה: ההמבורגר נשאר באותו מצב, כשגם הלחמנייה הקנויה נותרה רכה ופריכה. למען הסר ספק, ברור שהמאכל מסוכן והאישה לא ניסתה לאכול אותו.

לדבריה, הלחמנייה נותרה רכה ללא עובש והבשר נראה אכיל כשהחסה נותרה ירוקה. היא הגדירה את ההמבורגר כ"מעיין הנעורים של המזון המהיר".

"לא יאומן, ההמבורגר עמד במבחן הזמן", הכריזה בעקבות הניסוי אותו החלה בתחילת 2023. בסרטון נראה שהיא השאירה גם צלחת עם צ'יפס. "אין שום סימן לעובש. כפי שאתם יכולים לראות, החסה עדיין ירוקה מאוד". היא קילפה את החסה מהקציצה וטענה כי הירק נשמר ונראה טרי. "תראו את הברק על הכפפות שלי, עדיין יש לחות בחסה. היא לא התייבשה לגמרי. זה לא ייתכן, החסה אינה מחוברת לשורש, לא הושקתה ולא עמדה בשמש, אך נשארה באותו צבע".

הצופים לא נותרו אדישים. חלקם ענו בציניות ואחרים כתבו ש"אפילו חיידקים לא יאכלו את זה". היו שתהו האם הסרטון אמיתי ודיווחו שהחסה במקרר שלהם משחימה כעבור יומיים. ברשת ההמבורגרים דחו טענות כי הם עושים שימוש מוגבר בחומר משמר. לדברי החברה, החסה טריה ואין בה חומר משמר וכך גם קציצות ההמבורגר שעשויות מבשר בקר, ללא תוספים, מלבד מלח ופלפל. כך או כך, אל תנסו את זה בבית.

תגיות:עובשהמבורגר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה