חדשות בארץ

אם ל-11 זכתה בפרס יוקרתי: "מפרידה בין הזמן המוקדש למשפחה לבין הזמן המוקדש למחקר"

ד"ר חיה קלר, אם ל-11 ילדים, זכתה בפרס קריל לשנת 2024. הפרס מוענק מידי שנה לחוקרים ישראלים שהוכיחו פריצות דרך מחקריות משמעותיות

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

ד"ר חיה קלר מאוניברסיטת אריאל בשומרון, זכתה בפרס קריל 2024 על תרומות משמעותיות בתחום הגיאומטריה הבדידה והחישובית.

קריל, אם ל-11 ילדים, תרמה תרומה משמעותית בתחום הגיאומטריה הבדידה והחישובית, שזיכתה אותה בפרס היוקרתי, לצד תשעה חוקרים וחוקרות נוספים ממוסדות אקדמיים שונים בישראל.

"אני משתדלת להפריד בין הזמן המוקדש למשפחה ולילדים לבין הזמן המוקדש למחקר, כי למדתי מהניסיון שכשמנסים לעשות את שניהם במקביל, התוצאה היא בעיקר תסכול", אמרה קלר ל-ynet. "על רוב המחקר אני עובדת בשעות הבוקר, בזמן שהילדים במוסדות הלימוד, בשעות הלילה או בימים שבהם אני באוניברסיטה ובעלי נמצא עם הילדים.

פרס קריל מוענק מידי שנה ע"י קרן וולף לחוקרים ישראלים צעירים ומבטיחים מאוניברסיטאות המחקר בישראל שהוכיחו פריצות דרך מחקריות משמעותיות ואשר צפויים להוביל בעתיד את המחקר והאקדמיה בישראל בתחומי המדעים המדויקים, מדעי החיים והרפואה, ההנדסה והחקלאות. הענקת הפרס מהווה ציון דרך מקצועי משמעותי במסלול ההתפתחות האקדמי של החוקר ומכאן יוקרתו באקדמיה המחקרית בישראל.

מאז שנת 2005, הוענקו פרסי קריל מידי שנה (על סך 10,000 דולר לכל זוכה) ל-171 חוקרות וחוקרים. פרס קריל ממומן מעיזבונו של התורם אברהם הירש קריל שלנגר ז"ל .

תגיות:משפחה ברוכת ילדיםפרס קריל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה