חדשות בארץ

הנגבי: "המלחמה תימשך לפחות 7 חודשים נוספים"

ראש המל"ל צחי הנגבי הדף את הטענה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מטרפד עסקה לשחרור חטופים. אמר על המדינות שהכירו במדינה פלסטינית: "מדובר במדינות עוינות"

צחי הנגבי (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)צחי הנגבי (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
אא

ראש המל"ל צחי הנגבי אמר היום (רביעי) כי המלחמה ברצועת עזה תימשך לפחות שבעה חודשים נוספים. הדברים נאמרו בריאיון שהעניק לכאן רשת ב'. לדברי הנגבי, צה"ל שולט כיום ב-75 אחוזים מציר פילדלפי ופעולות צה"ל מתרחבות.

בהמשך התייחס הנגבי להאשמות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי הוא מטרפד עסקת חטופים ואמר כי מדובר ב"דבר מתועב, מניפולציה פוליטית".

לדבריו, "ראש הממשלה, שר הביטחון והקבינט אישרו לצוות המשא ומתן להרחיב עוד את המנדט. הצד השני נוקשה ואכזרי, וישראל נאלצה לשחוק את עמדתה - עד כדי כך שהאמריקנים אומרים שההצעה מאוד נדיבה".

בסוגיית החטופים אמר ראש המל"ל כי "אנחנו נפגשים עם המשפחות ומדברים איתן. זה סיוט שאי אפשר אפילו לשער, קשה לנו להבין את העוצמה של הסיוט שהמשפחות חוות. יש 125 אנשים שאנחנו צריכים להביא הביתה, אנחנו עוסקים בכך יום יום".

בנוגע לירי מטולכרם לעבר בת חפר אמר הנגבי כי "כמות הנפגעים שלנו והפיגועים שיצאו ללב הארץ ירדה, בגלל שהצבא גייס המון כוחות. הצבא עושה מאמץ אדיר עם הישגים גדולים מאוד, להכריע את האוייב גם שם".

הנגבי גם התייחס למדינות שהכירו לאחרונה באופן חד צדדי במדינה פלסטינית ואמר כי "הן לא ידידות שלנו, אלא עוינות אותנו. המדינות הידידותיות נשארו מחויבות לישראל".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:צחי הנגביהמל"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה