סלבס בהתחזקות

"יצא באורות": הזמר בניה ברבי הגיע לניו יורק והניח תפילין

הזמר המצליח הגיע לסיור ב-770 בניו יורק, זאת במסגרת סיבוב הופעות בארה"ב. הוא הניח תפילין יחד עם המנהל המוסיקלי, אסף אטדגי

(צילום: משה שי / פלאש 90)(צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

הזמר המצליח בניה ברבי הגיע השבוע לביקור בביתו של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל ב-770, מרכז חב"ד העולמי בניו יורק, זאת במסגרת סבב הופעות בארצות הברית. ברבי הגיע בליווי מנהלו המוסיקלי אסף אטדגי. לאחר סיור במתחם הניחו השניים תפילין.

ברבי, 35, יליד העיר טבריה. הוא למד בבית הספר למוסיקה, רימון, והוציא אלבום בכורה ב-2015, לפני שפרץ לתודעה שנה אחר כך. הוא למד בבית ספר דתי ובילדותו חבש כיפה. לפני מספר חודשים, בריאיון לאתר מאקו, הוא סיפר כי מצא את הדרך להתקרב בחזרה אל היהדות. "עם השנים הבנתי כמה זה חשוב לי. אני לא בקטע של לשים ציציות, אבל השורשים שלנו הם טובים", אמר. "יש היום קולות הזויים שמדברים לא נכון את התורה, וזה מטריף אותי. יש המון דברים יפים בתורה ובקבלה שלנו, ושם אני נמצא היום. אני אלך לשיעור תורה עם איתי תורג'מן ואני אצא ממש באורות, ובכל יום שישי אני עם הרב בני. שם אני פורח".

בעבר ברבי סיפר כי הוא נוהג להשתתף בפרויקט "זיכרון בסלון" כדי להנציח את דור השואה. הוא אירח בסלון הפרטי שלו ניצולת שואה ושמע את סיפורה. "נטו יהודים. זה מי שאנחנו, ואין יותר צורך להתבייש. עם חופשי בארצנו. זוכרים את השורש מחבקים את הלב", אמר. "היו כאלה שרדפו אותנו, שרצחו אותנו, ששיסו את העולם נגדנו בגלל היותנו יהודים. מאז ועד היום נוטפי שנאה ואכזריות קשה. היום אני מתפלל בארץ אבותיי, חולם ושר בעברית. גאה להיות יהודי. לא אמות כי אחיה ואספר מעשי-יה".

תגיות:תפיליןהרבי מילובביץ'בניה ברבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה