חדשות בארץ

שני לוחמים נהרגו בפיגוע ליד שכם, לוחם נפל בצפון הרצועה

הותר לפרסום כי שני חיילים נהרגו בפיגוע דריסה שאירע אמש סמוך לשכם: סמ"ר אליה הלל וסמ”ר דייגו שוישה הרסאג'. סמ"ר ידידיה אזוגי נפל בקרב בצפון הרצועה. הי"ד

אליה הלל ודייגו שוישה הרסאג' ז"ל (צילום: דובר צה"ל)אליה הלל ודייגו שוישה הרסאג' ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
אא

הבוקר (חמישי) הותר לפרסום כי שני חיילים מגדוד נחשןו (90), חטיבת כפיר, נהרגו בפיגוע הדריסה שאירע אמש (רביעי) ליד שכם: סמ"ר אליה הלל, בן 20 מתל ציון, וסמ”ר דייגו שוישה הרסאג', בן 20, מתל אביב.

סמ"ר אליה הלל הי"ד שימש מ"כ בחטיבת כפיר. לפני שלושה חודשים הוא נפצע באורח קל מפגיעת רסיס בלחימה בעזה וחזר לפעילות מבצעית.

ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע ישראל גנץ ספד לו: "כמה אמא חנה היתה שמחה באליה שלה וסיפרה לנו עליו בגאווה. חנה עובדת מועצה מסורה, שמענו ממנה לאחרונה על הבן היקר שנפצע בעזה, החלים וחזר להיות מפקד בגדוד נחשון".

"בלילה קיבלנו את הבשורה הקשה על נפילתו בידי מחבל ארור בשומרון. אליה ממיטב הנוער שלנו בבנימין. בזכותו ובזכות חבריו עם ישראל חי ובע"ה ינצח. אני מוסר חיבוק גדול להורים דרור וחנה ולאחים היקרים", הוסיף גנץ.

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע אמש לזירת הפיגוע וקיים תחקיר ראשוני והערכת מצב בנקודה עם מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף יקי דולף, מפקד חטיבת שומרון, אלוף-משנה שמעון סיסו, נציגי שב"כ ומשטרה ומפקדים נוספים.

הבוקר הגיע לזירת הפיגוע מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, וקיים הערכת מצב עם המפקדים והלוחמים הפועלים במרחב.

במקביל, בקרבות בצפון רצועת עזה נפל סמ"ר ידידיה אזוגי, בן 21 מהיישוב רבבה, לוחם בגדוד 101, חטיבת הצנחנים. בנוסף, שני לוחמים מגדוד 601, חטיבה 401 "עוצבת עקבות הברזל", חיל ההנדסה הקרבית, נפצעו באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לידידיה הי"ד: "עלם חמודות, בן השומרון, גדל וצמח בישוב רבבה. היה אהוב על כל סובביו, עם חיוך רחב ולב גדול, מוביל ומנהיג בישוב בקרב חבריו. הלב נשבר לראות את המשפחה, את הישוב, אנחנו ננצור את זכרו, נלך בדרכו דרך של גיבורים שנפלו על הגנת העם והמולדת. יהי זכרו ברוך".

הרב אוריאל גנזל, רב הישוב רבבה, ספד: "ידידיה, גיבור. איש עקרונות. ילד אהוב. תמיד עם חיוך גדול על הפנים. ואמונה ענקית. היית מסור למשפחה ולחברים בלי גבול. וכך גם נפלת בגבורה למען הכלל. הלב כואב, ועיני מלאות דמעות. זכרך הקדוש ילווה אותנו בדרך לגאולה".

תגיות:פיגוע דריסהטרורחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה