חם ברשת

"איך נפרדים מאבא?": יעל בר זוהר כותבת על אביה ז"ל

השחקנית שאביה הלך לעולמו כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אני לא רוצה להיפרד ואני גם לא אפרד ממך לעולם. סליחה על כל הפעמים ששקעתי בעצמי ולא באתי מספיק לבקר". ברשת ניחמו אותה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקנית יעל בר זוהר נפרדה השבוע מאביה ז"ל שהלך לעולמו. היא פרסמה מספר סטוריז בהם היא סיפרה על הכאב שהיא חווה בימים אלה.

"איך נפרדים בכלל מאבא? יש דבר כזה? אני לא רוצה להיפרד. ואני גם לא אפרד ממך לעולם - הדם שלך זורם לי בגוף ואני המשך ישיר שלך. נתת לי כל כך הרבה ממך. נתת לי הכל. את כל מה שיש לך וכל מה שאין", כתבה בר זוהר.

היא סיפרה לעוקביה על חוויות משותפות שעברו יחד וריגשה אותם. היא החלה בסיפורים על איך לימד אותה לרכב על אופניים, או הסביר לה כיצד לשחות כשהייתה קטנה. בהמשך, היא הוסיפה שאביה הלך איתה לכל מקום, אפילו לאודישנים שאליהם נבחנה. "למרות שאמא חששה מהמקצוע כי הייתי ילדה צעירה אני רציתי ואתה הקשבת ואפשרת לי לפרוח ולהגשים את החלום", כתבה. "אבא. אין מישהו בעולם הזה שאוהב אותי כמוך. מעריץ מספר 1. תמיד מתגאה בי. לאן שלא הלכת טרחת לומר לכולם 'אני אבא של יעל בר זוהר'".

"לא מאמינה שלא אראה אותך שוב יותר. אני כבר מתגעגעת. למרות המחלות שפקדו אותך לא ויתרת. לא התלוננת, לא משנה כמה סבלת, וסבלת בשנים האחרונות מאוד", הוסיפה. "אבא שלי, סליחה. סליחה על כל הפעמים ששקעתי בעצמי ולא באתי מספיק לבקר. סליחה שהייתי מתווכחת איתך בעבר לא מעט".

לסיום, היא ציינה את החיבור המיוחד שהיה לאביה עם בעלה, גיא זוארץ. "זה היה חיבור משמיים", סיכמה. "גיא היה מצחיק אותך וראיתי כמה אתה מאושר ואוהב אותו כמו בן שלך. היחידי שהצליח להצחיק אותך כמו שאף אחד מאיתנו לא יכל".

ברשת לא נותרו אדישים ושלחו תגובות תנחומים. "כל אבא היה רוצה בת כזאת, הוא בטח גאה", נכתב באחת התגובות ברשת.

תגיות:יעל בר זוהרפטירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה