חדשות בארץ

פורסם סרטון נוסף של החטוף אלכס טרופנוב, שביקש: "תעזרו לי לחזור הביתה"

יומיים לאחר הסרטון הראשון, הג'יהאד האיסאלמי פרסם תיעוד נוסף של הצעיר הישראלי המוחזק על ידי מחבלי הארגון. ההערכה בצה"ל: הסרטונים צולמו בתקופה האחרונה

אלכס טרופנוב (צילום: מתוך הסרטון)אלכס טרופנוב (צילום: מתוך הסרטון)
אא

הג'יהאד האיסלאמי פרסם אחר הצהריים (חמישי) סרטון נוסף של אלכס (סשה) טרופנוב בן ה-28, המוחזק על ידי מחבלי הארגון ברצועת עזה. מדובר בסרטון השני שהארגון מפרסם השבוע בו נראה הצעיר, שנחטף מבית הוריו בניר עוז בשמחת תורה, יחד עם אימו, סבתו וארוסתו. שלוש הנשים שוחררו במסגרת עסקת שחרור החטופים בחודש נובמבר שעבר. אביו, ויטלי, נרצח במתקפת הטרור על הקיבוץ.

גורמים בצה"ל ציינו בפני התקשורת כי לפחות על פי הבדיקה הראשונית, נראה כי הסרטונים צולמו בתקופה האחרונה. בדומה לסרטון שפורסם שלשום, גם בתיעוד היום מצולם טרופנוב מפלג גופו העליון, מבלי שניתן לראות את כל גופו. בסרטון שפורסם היום הוא נראה בבגדים שונים מאלה עימם צולם בסרטון הקודם.

טרופנוב פנה בסרטון לישראל, בדברים שאין חולק שהוכתבו לו ואמר בין היתר: "מצבי טוב. אנא תעזרו לי לחזור הביתה. אני מבקש גם שתחזירו את שידורי אל-ג'זירה לישראל". בהמשך "העביר ביקורת" על הפצצות חיל האוויר באזור, וביקש מהמפגינים בישראל להמשיך במחאות במטרה להפעיל לחץ על הממשלה. דברים נוספים שנאמרו בסרטון לא יפורסמו מתוך התחשבות במשפחתו.

 בקטע הסרטון שאישרה המשפחה לפרסם שלשום, סשה נשמע אומר: "שמי אלכסנדר טרופנוב. אזרחי ישראל והמפגינים, בימים הקרובים אתם תשמעו ממני את כל האמת על מה שקרה לי ולשאר האסירים פה בעזה. אני מבקש מכם, תהיו סבלניים". סביר להניח שדברים שנאמרים בסרטונים הוכתבו על ידי המחבלים.

ממטה משפחות החטופים נמסר אחרי הסרטון הקודם כי "אות החיים מסשה הוא הוכחה נוספת וברורה לכך שממשלת ישראל צריכה לתת מנדט משמעותי לצוות המשא ומתן, שיוכל להוביל לעסקה להחזרת כל החטופים".

עם פרסום הסרטון, מסרה אימו של אלכס: "לראות את סשה שלי היום בטלוויזיה זה מאוד משמח, אבל גם שובר את הלב, שהוא עדיין כל כך הרבה זמן בשבי. אני פונה לכולם, לכל מקבלי ההחלטות, בבקשה תעשו הכול, אבל הכול, בשביל להחזיר את הבן שלי ואת כל החטופים הביתה".

תגיות:סרטוןאלכס טרופנובחטוף בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה