חדשות בארץ

המחנה הממלכתי הגיש הצעה לפיזור הכנסת: קורא לבחירות באוקטובר

ח"כ פנינה תמנו שטה הגישה הצעת חוק לפיזור הכנסת, בשם סיעת המחנה הממלכתי. בליכוד תקפו: "פרס לסינוואר". השר איתמר בן גביר: "גנץ מגיש הצעה חוק לפיזור, אבל נשאר בממשלה"

גנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

סיעת המחנה הממלכתי הגישה היום (חמישי) הצעת חוק לפיזור הכנסת. על פי הנוהל, החוק של המחנה הממלכתי יוכל להגיע להצבעה בקריאה טרומית בכנסת רק 45 יום אחרי שהונח. המשמעות:  הצעת החוק תובא להצבעה סמוך לסיום כנס הקיץ של הכנסת.

ח"כ פנינה תמנו שטה מסרה: "שבעה באוקטובר הוא אסון שמצריך מאיתנו לחזור ולקבל את אמון העם, להקים ממשלת אחדות רחבה ויציבה, שתוכל להוביל אותנו בבטחה מול האתגרים האדירים בביטחון, בכלכלה ובעיקר - בחברה הישראלית. הגשת הצעת החוק כעת, תאפשר לנו להעלות אותה עוד בכנס הנוכחי". המחנה הממלכתי קורא לבחירות בחודש אוקטובר הקרוב.

בליכוד מעריכים כי מדובר בצעד שיזם בני גנץ לאחר שבשבוע שעבר תקף את ראש הממשלה והודיע כי הוא מציב תנאים לממשלה, ודרש תשובות עד לשישי ביוני.

סיעת הליכוד הגיבה להצעת החוק: "בעיצומה של מלחמה ישראל זקוקה לאחדות ולא לפילוג. פירוק ממשלת האחדות הוא פרס לסינוואר, כניעה ללחצים הבינלאומיים ופגיעה אנושה במאמצים לשחרור חטופינו". השר לביטחון לאומי, איתמר בו גביר עקץ: "גנץ מגיש הצעה חוק לפיזור, אבל נשאר בממשלה. גנץ והחלטות תמיד התקשו ללכת יחד".

במחנה הממלכתי דחו את האשמות הליכוד: "מי שבוחר לפרק את ממשלת החירום בשעתה הקשה ביותר של המדינה - הוא ראש הממשלה נתניהו שבוחר פעם אחר פעם באינטרס האישי. מדינת ישראל זקוקה לממשלה שמקדמת אחדות ולא שיסוי, החזרת חטופים, החזרת תושבי הצפון הביתה וחותרת לניצחון אמיתי, ולא סיסמאות שמוכרות חולצות".

תגיות:בני גנץהצעה לפיזור הכנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה