חדשות בארץ

הושמדה המנהרה ממנה חולצו גופות החטופים

כוחות צה"ל השמידו את המנהרה בג'באליה, ממנה חולצו שבע גופות של חטופינו. המנהרה נהרסה לאחר שנסרקה והוברר כי אין במקום גופות נוספות

חיילי צה"ל במנהרה (צילום: דור צה"ל)חיילי צה"ל במנהרה (צילום: דור צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל מסר הערב (חמישי) כי הושמד התוואי התת קרקעי ממנו חולצו בשבוע שעבר שבעה חללים חטופים. במנהרה נמצאו גופותיהם של החטופים רון בנימין, יצחק גלרנטר, שני לוק, עמית בוסקילה, אוריון הרננדס, מישל ניסנבאום וחנן יבלונקה.

את הריסת המנהרה, במרחב ג'באלייה, ביצעו כוחות אוגדה 98,  באמצעות כלים הנדסיים, פיצוצי מוקשים ואמצעים טכנולוגים נוספים. על הפעולה עמלו לוחמי יחידת יהל"ם של ההנדסה הקרבית, וזאת לאחר שנשלל כל חשד להימצאות חטופים נוספים.

מפקד אוגדה 98, תת-אלוף דן גולדפוס, אמר מלב המנהרה: "מתוך המנהרה הזו, במקום הזה, מצאנו את חטופים. האוגדה נחושה ומוכנה להילחם כדי להחזיר את כולם הביתה לישראל".

בצה"ל הוסיפו כי "מאמצי המודיעין, האיסוף והמחקר, שהובילו למציאתם של שבעת החללים החטופים שחולצו בשבוע שעבר, בשני מועדים שונים, נוהלו במפקדת החטופים שבאגף המודיעין בשיתוף שב"כ, מודיעין השטח האוגדתי ויחידות צה"ל. המאמץ למציאתם כלל איסוף מודיעיני וניתוח אינדיקציות מודיעיניות לכדי תמונה מלאה, שהועברה לכוחות הלוחמים בשטח אשר הובילו את החילוץ עם לוחמי יחידת יהל"ם, שב"כ, יחידה 504 ויחידה מיוחדת נוספת של אגף המודיעין".

תגיות:מנהרה בג'באליהחילוץ חטופיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה