חדשות בארץ

הנגבי: "הדרישה להקים עכשיו ועדת חקירה היא פוליטית"

לטענת ראש המל"ל צחי הנגבי הסיבה שהאופוזיציה לוחצת שוועדת החקירה תחל את עבודתה כעת נועדה "להפיל את ממשלת הימין". לדברי, "אחרי שננצח במלחמה נעסוק בתחקירים"

הנגבי (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)הנגבי (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
אא

ראש המל"ל, צחי הנגבי, טוען כי הסיבה שהאופוזיציה הגישה הצעה לכנסת לאשר הקמת ועדת חקירה ממלכתית כעת, מבלי להמתין עד סיום המלחמה, נועדה "להפיל את ממשלת הימין". כך דווח היום (ראשון) בעיתון "ידיעות אחרונות".

על פי הדיווח, הנגבי צוטט אומר את הדברים בשבוע שעבר לגורמים בליכוד ששוחחו עימו בנושא. כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי תתנהל חקירה לחקר האירועים שהובילו למתקפת החמאס בשמחת תורה, אולם הדגיש כי הדבר ייעשה לאחר סיום המלחמה.

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן החל לפני כחודש וחצי בביצוע בדיקה שעוסקת בתפקוד הדרג המדיני והצבאי, וצה"ל החל בתחקיר פנימי באופן עצמאי, שמתרכז רק ביום המתקפה. האופוזיציה, מצידה, בראשות בני גנץ, לא ממתינה, והגישה בשבוע שעבר הצעה לכנסת לדון בהקמת ועדת חקירה ממלכתית שתחל עבודתה מיידית.

הנגבי ציין: "אל תיתממו. תפקידה של ועדת חקירה ממלכתית לחסל את שלטון הימין", לכן, לדעתו, מדובר בדרישה על רקע פוליטי. ראש המל"ל הוסיף כי "לאנשי ימין שפונים אלי בדרישה להקים ועדת חקירה, כדי שתחקור על פי מיטב תיאוריות הקונספירציה את 'הבגידה' הגדולה של הצבא והשב"כ, אני משיב שאחרי שננצח את האויב נעסוק בתחקירים, וכי הדרישה של האופוזיציה לוועדת חקירה בעיצומה של מלחמה נועדה להפיל את הימין".

תגיות:ועדת חקירהצחי הנגבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה