חדשות בארץ

התקיפה ברפיח עוברת לשלב ממוקד, הושמד משגר שתקף את הכוחות

בישראל מכחישים כי השינוי בוצע לבקשת האמריקנים. מחבלים חמושים חוסלו בעיר הדרומית בעזה בעת ניסיון לפגוע בכוחות הפועלים. מחבלים הותקפו גם במרכז הרצועה

פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

בישראל הכחישו היום (ראשון) את הדיווחים בתקשורת האמריקנית שצה"ל עבר ללחימה ממוקדת ברפיח בשל הבקשה האמריקנית להימנע מפעולה רחבה יותר, שתפגע בסיכוי להגיע להפסקת אש.

על פי גורמים ביטחוניים, צה"ל תגבר את הכוחות המתמרנים ברפיח והפעולות אמנם הפכו להיות ממוקדות יותר, אבל הדבר נעשה כחלק מהתוכניות המבצעיות שאושרו על ידי הפיקוד הצבאי.

בינתיים, כוחות אוגדה 162, הממשיכים בלחימה במרחב רפיח, איתרו אמצעי לחימה רבים וחיסלו מחבלים חמושים.

כוחות חטיבת הנח"ל, בשיתוף עם חיל האוויר, השמידו אתר שיגור מספר דקות לאחר שזוהו ממנו שיגורים אל עבר הכוחות. באירוע לא היו נפגעים לכוחותינו.

במרכז הרצועה, לוחמי חטיבה 2, בשיתוף חיל האוויר, תקפו מחבלים שהיוו איום על הכוחות, ובפעילות של לוחמי היחידה הרב מימדית, בשיתוף חיל האוויר, תקפו חוליית מחבלים ששהו במבנה צבאי ואיימו על הכוחות המתמרנים. כוחות צה"ל החלו בסוף השבוע במבצע ממוקד גם בשכונת זייתון.

במהלך היממה האחרונה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו למעלה מ-30 מטרות טרור, ביניהן תשתיות צבאיות, מחסני אמל"ח וחוליות מחבלים חמושים שהיוו איום על כוחות בשטח.

תגיות:רפיחמלחמת רחבותב רזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה