ספרים וקומיקס

מחר כבר הגיע: הגרלה אחרונה על מנוי שנתי למגזין "קומיקס" תתקיים בשעה הקרובה

היום, יום שני, תתקיים ההגרלה האחרונה בה ישתתפו מנויי עולם הילדים, חדשים וותיקים. הצטרפו עכשיו, ואולי גם אתם תזכו במנוי למגזין "קומיקס"

אא

שמעתם כבר על המבצע הגדול של עולם הילדים? אם לא, אז קודם כל אנחנו ממליצים לכם להיכנס לעמוד ההרשמה של עולם הילדים, להירשם, ולהבטיח את מקומכם בהגרלה האחרונה שתתקיים מחר בבוקר.

בהרשמה אתם מבטיחים לעצמכם מקום בהגרלה של אתר "עולם הילדים", ויכולים לזכות כבר מחר במנוי שנתי למגזין "קומיקס".

מה יש בעולם הילדים?

באתר עולם הילדים קיימים אלפי תכנים מעניינים וחינוכיים לילדים שלכם. תוכלו למצוא בו סרטים, סדרות, משחקים דיגיטליים, חוגים, ואפילו ספרי קומיקס. מעתה לא תצטרכו לדאוג כשהילדים צופים במחשב, ולקוות שהם צופים רק בתוכן נקי. אתר עולם הילדים מבית ארגון הידברות הוקם כדי לתת לכם פתרון. כדי שהילדים שלכם לא יצפו בתוכניות ובסרטים לא מתאימים, וגם ברשת הם יוכלו להיות מוגנים.

מה אתם מקבלים בהרשמה לעולם הילדים?

אתם נכנסים באופן ישיר להגרלה שתתקיים ממש מחר. בהגרלה תוגרל משפחה אחת ואחרונה, שתזכה לקבל מדי חודש את מגזין "קומיקס" לתיבת הדואר שלה. רק דמיינו את הילדים רצים לתיבת הדואר, שולפים בהתרגשות את המגזין הצבעוני ושוקעים בקריאה מהנה. עד כה זכו כבר תשע משפחות מנויות עולם הילדים, ויש סיכוי שאתם המשפחה העשירית!

רק נספר לכם שבחלקו הראשון של מגזין "קומיקס" תוכלו למצוא כ-84 עמודים ובהם סיפורי קומיקס עלילתיים בהמשכים, סיפורים בהמשכים לנוער, הדרכות ליצירות אומנות, מדור ציורי ילדים, ואפילו מדור מיוחד לילדים שעדיין לא יודעים לקרוא. וזה לא הכל. בחלקו השני של המגזין מחכה לכם הפתעה נוספת: עיתון "פיצוחים" ובו 32 עמודים נוספים של חידות וחומרי חשיבה שמתאימים לכל שכבות הגיל, ומספקים חוויה אינטלקטואלית לכל המשפחה.

הירשמו עכשיו לעולם הילדים, והיכנסו להגרלה על מנוי שנתי למגזין "קומיקס" >>

היכנסו לאתר "קומיקס" והתחילו לחלום! >>

תגיות:קומיקסהגרלהמנוי שנתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה