המכתב שלא יישלח לעולם

אבא, סליחה שאני רוצה טוב אבל לפעמים עושה הפוך

אני אומרת לך תודה על כך שהסביבה שלי בעיקרון טובה, כי אחרת הייתי נופלת כבר מזמן. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אבא שלי היקר, אני כותבת לך בדמעות. קשה לי כבר לחיות כאן, אני מבטיחה! אני מרגישה שאני נלחמת לבד נגד כל העולם, וגם כשסביבי יש טוב – אני לא מצליחה באמת לתפוס אותו. בסוף אני תמיד נשארת לבד, וכל מי שבסוף נשאר סביבי זה תמיד רק היצרים שלי, והשדים שלי שמנסים לגרום לי ליפול. 

אני אומרת לך תודה על כך שהסביבה שלי בעיקרון טובה, כי אחרת הייתי נופלת כבר מזמן. היו לי פעמים שכבר חשבתי ואפילו ניסיתי לברוח. אתה תמיד החזרת אותי בסוף. תודה אלוקים. 

אלוקים, סליחה! סליחה על הרע שעשיתי לך. סליחה על הרע שעשיתי לעצמי. סליחה שלפעמים אני מנהלת את חיי על פי שקרים ודמיונות שאני קונה כאן, בעולם הזה. סליחה שאני עדיין רודפת אחרי אנשים, סליחה שאני עדיין מנסה קצת להרשים, סליחה שאני עדיין מדברת גבוה אבל חיה נמוך, ושלפעמים אני רוצה את הטוב אבל עושה הפוך.

אבא, אני כותבת לך את המכתב הזה עכשיו, אחרי ששוב כמעט נפלתי, כמעט נופלת. אני כותבת לך עכשיו כשאני שוב מרגישה טיפה לבד ונכשלת. אני רוצה שיהיה לי טוב תמיד, אבל אני לא יודעת איך הוא יכול לבוא אם אתה לא תמיד מרכז העולם שלי. אבא, בבקשה, תסדר אותי! תקרב אותי אליך באמת ובתמים, תעזור לי לצעוד רק בדרך שלך, תעזור לי לא לרעות בשדות זרים, תעזור לי תמיד להרגיש את קרבתך. 

אבא, תזכור שאני בסך הכל אדם קטן, עוד איזה יצור חלשלוש טיפה, נופלת מול הפחד, נכנעת מול הבדידות, מתמכרת אל השמחה גם אם מקורה בעצבות. 

אבאל'ה, תשמור עלי שתמיד אשאר, אבא, תרחם עלי שלא אשבר, אבא, תחוס עלי ותרומם, אבא, תעזור לי כבר להתקדם. 

הבת שלך, אני. 

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:בורא עולםהמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה