חדשות בארץ

חיים כהן פותח קונדיטוריה כשרה בבני ברק: "לחגוג את שבועות כהלכתו"

השף בחר מקום אסטרטגי חדש, שבו ייצר את העוגות, שישמשו בעיקר בתי קפה. בהמשך יקים אתר שבו הציבור יוכל להזמין מנות כשרות בלבד

השף חיים כהן (צילום: פלאש 90השף חיים כהן (צילום: פלאש 90
אא

השף חיים כהן, שמחזיק במספר מסעדות ובתי קפה, בעיקר באזור המרכז, נחשב לאחד השפים המוכרים בישראל. בימים האחרונים החל כהן להקים עסק שונה לגמרי – קונדיטוריה. כהן הודיע כי יקים את הקונדיטוריה במגדלי Lyfe אשטרום בבני ברק, וכי היא תהיה כשרה. הקונדיטוריה חולשת על פני 250 מ"ר וממוקמת סמוך לבית הקפה שפתח בעבר.

בשלב זה, המקום החדש לא יהיה פתוח לקהל הרכש, אלא עבור ייצור עוגות ועוגיות, גרנולה, קישים ומאפים שיסופקו לבתי קפה ברמת השרון, בני ברק והרצליה.

כהן סיפר כי החליט לפתוח את הקונדיטוריה לקראת חג השבועות. בקונדיטוריה סיפרו כי "המקום, שהוא למעשה הקונדיטוריה הראשונה שכהן פתח אי פעם, נועד להרים עוד יותר את התפריט וההיצע של המעדנייה והוויטרינה, להרכיב מגשי אירוח צבעוניים ועשירים לאירועים, ולשבועות הקרוב, כדי לחגוג את החג כהלכתו".

בין המנות החדשות בקונדיטוריה ישנם קישים של גבינות עיזים, פלפלים וקראמבל או תרד ופטריות, עוגות גבינה אפויות, עוגת גבינה בחושה עם דובדבנים וקראמבל, עוגת שוקולד אביבה, עוגת בבקה תפוזים ועוד מנות מעניינות בתפריט.

בקרוב יקום אתר האינטרנט, שבו ניתן יהיה להזמין מנות כשרות, באמצעות מגשי אירוח, לחג הקרוב.

תגיות:מסעדהבני ברקהשף חיים כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה