חדשות בעולם

הלוחם הישראלי עבר ניסיון התנקשות באוקראינה: "הסתה בעולם המוסלמי"

חיים גוזלי הגיע למדינה כדי להתחרות, ומהר מאוד מצא את עצמו בזירת קרב אחרת: "מתחילת המלחמה עשו עלי מעל 100 סרטוני הסתה בעולם המוסלמי. הרבה מהם לוחמים, ככה שיידעו שאני הולך להילחם באירוע"

חיים גוזלי (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)חיים גוזלי (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

לוחם ה-MMA הישראלי, המתאגרף חיים גוזלי, סיפר כי עבר ניסיון התנקשות באוקראינה, מה שהסתיים בפציעות קלות בלבד. גוזלי פרסם ברשתות החברתיות סרטון מאותו אירוע, שצולם ממכשיר הסלולר שלו, שבו הוא נראה מתחבא בגג הבניין יחד עם הצוות שלו, כששוטרים מקומיים מנהלים קרב יריות עם אלה שניסו לחסלו.

גוזלי ובנו אלעד, כך מתברר, המריאו בשבוע שעבר לאוקראינה יחד עם מאמן האגרוף, בן אל חסיד, על מנת להתחרות בקרבות בעיר קולומיה, המרוחקת כשלוש שעות נסיעה מהגבול בין אוקראינה לרומניה. לאחר שהגיעו למלון, נעשה ניסיון להתנקש בחייו. גוזלי עלה לגג הבניין, ורק בנס איש לא נפגע.

"המשטרה ניסתה להשתיק את האירוע ולא נתנה לנו להישאר במדינה, ישר הוציאו אותנו. מתחילת המלחמה עשו עלי מעל 100 סרטוני הסתה בעולם המוסלמי, הרבה מהם לוחמים, ככה שיידעו שאני הולך להילחם באירוע", סיפר גוזלי.

מתברר כי בעקבות אותם סרטונים, הגיעו תומכים פרו-פלסטינים למקום עם נשק וניסו לחסלו. נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, ביקר בעצמו את ישראל על פעילותה בעזה, מה שהשפיע על דעת הקהל. זלנסקי, שהביע בעבר סולידריות עם ישראל, במיוחד על רקע המלחמה בארצו, אמר כי אוקראינה "תעשה הכול כדי שישראל תעצור את הלחימה ברצועת עזה".

תגיות:אוקראינהחיים גוזלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה