חם ברשת

הבלוגר הערבי המצליח בעולם: "איבדתי עוקבים וכסף, אבל תמכתי בישראל"

בוועידת יוצרי התוכן שיזם עם שותפו הישראלי, אירח נאס דיילי את חברו, כוכב הרשת קייסי נייסטאט, שהבהיר שגם הוא תומך בישראל: "לוקח בחשבון שמי שהוריד עוקב, אני רוצה שיהיה רחוק ממני. הייתי בין הראשונים לדבר בעד ישראל"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מאז תחילת המלחמה שמענו כבר קולות של אזרחים ישראלים-ערבים רבים, כולל תושבי עזה, שיוצאים בקריאה נגד הטרור וארגון חמאס ובעד ישראל. אחד מהם הוא הבלוגר הערבי המצליח בעולם, נאס דיילי (שמו המקורי נוסייר יאסין, י"א), שקיים אתמול (ראשון) בישראל את ועידת יוצרי התוכן.

את האירוע הוא יזם עם שותפו הישראלי, רגב גור, ובו סיפר על הפגיעה שהוא חווה מאז שהחליט לצאת בעד ישראל. כיום יש לו למעלה מ-70 מיליון עוקבים, אך הוא איבד כמה מאות אלפים בעקבות התמיכה בנו.

"שבוע לפני הוועידה בווייטנאם, השותף העסקי שלנו ביטל את השותפות שלו, בגלל שהם פחדו לעמוד מאחורי, כי תמכתי בישראל", סיפר דיילי. "במהלך התקופה האחרונה איבדתי שותפים, איבדתי עוקבים וכסף, אבל הכי קשה היה לאבד חברים. איבדתי חברים", הוסיף.

באירוע עצמו, דיילי שוחח עם קייסי נייסטאט, יוטיובר מצליח מאוד עם 16.4 מיליון עוקבים, שהביע גם הוא תמיכה בישראל. דיילי בחר להקריא על הבמה תגובות פרו-פלסטיניות שקריות נגד חברו, ואמר: "זה נראה כמו התאבדות עסקית, איך אתה מתמודד עם כל התגובות וירידת העוקבים?". נייסטאט, שבעבר הצטלם עם דובר ראש הממשלה וזכה לביקורת, ענה: "איבדתי מאות אלפי עוקבים בפלטפורמות השונות. אתה מבין מהר את הערך של חברים אמיתיים. אני לוקח בחשבון שמי שהוריד עוקב, אני רוצה שיהיה רחוק ממני. הייתי בין הראשונים לדבר בעד ישראל. כמו שדיברתי בעד השחורים בארצות הברית, כך גם עשיתי עם ישראל".

בהמשך, נייסטאט נשאל האם הוא מתחרט. "בחיים לא הייתי שקט בנוגע לסוגיות בוערות כאלו, גם לא עכשיו. אני מבין שלי יותר קל לתמוך בישראל, כי גם אם אאבד חצי מהעוקבים שלי, אהיה בסדר. אלה המשפיענים והקריאייטורים הקטנים שניצבים עכשיו בבעיה. אבל חשוב לי להגיד משפט חכם שמישהו פעם אמר לי: 'לעולם אל תסתכל אחורה ותתחרט שאמרת משהו שהאמנת בו'", סיכם.

תגיות:נאס דייליהבלוגר הערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה