חדשות בארץ

יורט טיל שעשה דרכו לאילת, משגר הושמד בלבנון

לוחמי ההגנה האווירית זיהו את הטיל, מסוג קרקע-קרקע, בשמי הים האדום. שוגר כפי הנראה מתימן. הסורים מדווחים על כ-12 הרוגים בתקיפת עמדת חיזבאללה באזור העיר חלב. מחבלים חוסלו במספר זירות ברצועה

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו היום (שני) בהצלחה, באמצעות מערכת "חץ", טיל קרקע-קרקע שעשה את דרכו לעבר שטח הארץ ממרחב ים סוף. הטיל יורט לפני שחצה לשטח ישראל. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה במרחב אילת. ההערכה היא כי הטיל שוגר מתימן.

תקיפה בפאתי העיר חלב בסוריה

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, שייך הבוקר לישראל תקיפה אווירית באזור חלב שבסוריה. על פי הדיווח, לפחות 12 חמושים פרו-איראנים חוסלו בתקיפה. בתקשורת הערבית דווח כי הותקף "מפעל נחושת".

(צילום: דובר צה"ל)

משגר הושמד ברפיח, מחבלים חוסלו ברצועה

כוחות צה"ל ממשיכים בלחימה ברצועת עזה ולוחמי יחידת מגלן איתרו טילי RPG במהלך פשיטה על מבנה צבאי במרחב רפיח. בנוסף, חיילי אוגדה 99, אשר נלחמים במרכז הרצועה, זיהו מספר מחבלים בעמדת צליפה, כלי טיס תקף וחיסל את המחבלים. כמו כן, חיל האוויר חיסל מחבל שהיה אחראי על שיגורי רקטות.

מצה"ל נמסר כי במהלך היממה האחרונה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו יותר מ-50 מטרות, ביניהן תשתיות טרור, מחסני אמל"ח ומבנים צבאיים.

משגר ומבנים צבאיים: צה"ל תקף מטרות בדרום לבנון

מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה משגר ומבנים צבאיים של חיזבאללה במרחבים א-נקורה, מארון א-ראס ואלחיאם שבדרום לבנון. התקיפות בוצעו בין היתר כתגובה לירי הכמעט בלתי פוסק, אתמול, לעבר יישובי אצבע הגליל והגליל המערבי. כלי תקשורת בלבנון דיווחו על תקיפות נוספות, היום בצהריים, באזור ערמתא, ריחאן ועייתא א-שעב שבדרום המדינה.

בישראל אישרו הבוקר כי השריפות שהחלו בעקבות נפילת טילים באזור קצרין, גרמו נזק ליותר מעשרת אלפים דונמים של חורש וטבע. כוחות הכיבוי עמלו כמעט יממה עד שהשתלטו על השריפות ובלמו את ההתפשטות שלהן לבתי קצרין.

שרון לוי, מנהל מרחב גולן ברשות הטבע והגנים, מסר כי "חלק גדול מהשריפה התקיים במסלולי טיולים בשמורות הנחלים יהודייה וזוויתן. לטבע יש כושר שיקום, וככל שהשריפה יותר גדולה, השיקום יותר איטי ולוקח יותר שנים. לחלק מהאזורים ייקח שנים להשתקם".

תגיות:תקיפה בסוריהמלחמת חרבות ברזלתקיפה בלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה