חדשות בארץ

ציורו המצמרר של הפעוט החטוף אריאל ביבס: "אני רוצה להיות באטמן, שעף ומציל אנשים"

ג'ימי מילר, בן דודה של שירי ביבס, הציג ציור שצייר אריאל בן ה-4, החטוף בעזה. מה בחר אריאל לצייר, ומה חלם להיות?

(צילום: מנדי טויטו)(צילום: מנדי טויטו)
אא

מאות מתושבי סביון התכנסו שעות לפני כניסת השבת לאירוע מרגש במיוחד, בסימן "מתאחדים למען החטופים", שנועד להעלות את המודעות לחטופים השבויים בעזה בידי חמאס.

"שבת זה משהו שמאחד את עם ישראל", אמרה המנחה טלי מץ בפתח האירוע, "השבת גם מבליטה בקרב המשפחות, בכל שבוע, את החוסר של הילדים מסביב לשולחן. שבת זה הזמן שכל המשפחה מתכנסת יחד ועכשיו אנחנו כאן, בערב שבת, כדי שלא נשכח את החטופים. הם בליבנו תמיד".

ג'ימי מילר, בן דודה של שירי ביבס, הוזמן לדבר ובחר בפתח דבריו להציג ציור מצמרר שצייר אריאל ביבס בן ה-4, החטוף בעזה, לפני שנחטף. בציור, נכתב: "באטמן - שאני עף ומציל אנשים שתקועים בתור בור".

(צילום: מנדי טויטו)(צילום: מנדי טויטו)

מילר, שהציג את הציור שמקבל היום משמעות כואבת במיוחד, סיפר שאריאל אהב מאוד לצייר, ותמיד דמיין את עצמו כבאטמן שמציל אנשים.

רב המועצה הדתית סביון, הרב שמואל ביסטריצקי, נשא תפילה להשבת החטופים והדגיש את החשיבות באחדות כל חלקי העם למענם של החטופים.

(צילום: מנדי טויטו)(צילום: מנדי טויטו)

לאחר מכן נשאה דברים אורית מאיר ג׳אן, אמא של אלמוג שנחטף במסיבה ברעים. "אני מבקשת מעם ישראל להכיל ולכבד אחד את השני, גם כשדעותינו שונות, ולו בשביל החטופים, שצריכים את הכח של עם ישראל ביחד".

המשתתפים פתחו בשירה משותפת של 'שלום עליכם', יחד עם הזמר מיכאל דהן, כשכולם יחד נושאים תפילה בלב להשבתם של החטופים.

ראש המועצה הדתית בסביון, אפי יליזרוב, דיבר על החשיבות של העלאת המודעות למצבם של החטופים, ואמר: "השולחן החסר שהצבנו כאן - תזכורת נוקבת לאלה שנותרו מופרדים ממשפחותיהם". יליזרוב הזמין את הציבור להפריח בלונים צהובים, כסמל לתפילה ותקווה להשבתם של החטופים.

(צילום: מנדי טויטו)(צילום: מנדי טויטו)

בסיום האירוע חולקו ערכות ייחודיות למשתתפים, ובהם: חלות לשבת, נרות לשבת בצבע כתום - כתזכורת לפעוטות של משפחת ביבס, ברכת הדלקת הנרות וסיפור אישי על אחד החטופים. בכל ערכה הוכנס סיפור על חטוף אחר, על מנת לקחת את החטופים אלינו הביתה, לספר עליהם, לדבר עליהם, ובעיקר לא לשכוח אותם.

אנא עשו חסד ושאו תפילה עבור החטופים:

 א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. זעַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. ייְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

מה ביכולתנו לעשות למען החטופים ועם ישראל כולו? הרב זמיר כהן מסביר:

תגיות:חטוףאריאל ביבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה