בריאות ותזונה

מה יקרה לגופכם אם תצרכו רק מים ותיגמלו ממתוקים? רופא אמריקני מסביר

מה יקרה לגופכם אם תקבלו על עצמכם לשתות אך ורק מים ותיגמלו ממתוקים - גם אם לא תבצעו שום שינוי תזונתי מרחיק לכת?

אא

אמנם לא קל להשית על חיינו הרגלי חיים חדשים, אך חשיבות שתיית מים בלבד מספקת יתרונות למכביר לגופנו, ואם נתעקש על השינוי המתבקש אין ספק שזה יהיה רק לטובתנו. 

ד"ר מרקולה, רופא שנוהג לפרסם טיפים בסרטונים ויראליים במיוחד, אומר כי גם אם לא מבצעים שינויים תזונתיים מרחיקי לכת - עצם העובדה שויתרנו על שתיית מתוקים, והתרגלנו לשתות רק מים "אפילו לחודש בלבד - זה כבר יחולל מהפך בחייכם".

לדבריו, כשאנחנו שותים מים בלבד המערכות בגופנו מתחדשות, ומקבלות אנרגיה יש מאין. "מחקר שנעשה בשנת 2013 מצא כי אם אנחנו שותים רק מים במשך 30 ימים, המוח שלנו הופך להרבה יותר עיקבי וחד".

המים למעשה פועלים על המוח שלנו כמו שדיאטת ירקות ופירות פועלת על הגוף כולו. "אתם בהכרח תהפכו למהירים, חדי אבחנה, ממוקדים ובעלי אנרגיה גדולה יותר".

המים גם משפיעים על עור הפנים שלנו, ועל הברק והחיוניות שלו. "מים הם קטליזטור של תהליכי התחדשות בגוף, והם מביאים לביצועים טובים יותר של כל המערכות בגופנו, כמו גם לניקוי רעלים ופסולת מזרם הדם. ברגע שיש בגופכם מספיק מים אתם מצילים את עצמכם מהיווצרות אבנים בכליות ועוזרים לגוף להיות חסין יותר מפני מחלות", מסכם ד"ר מרקולה.

תגיות:מיםמתוקיםגמילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה