חדשות בריאות

משרד הבריאות מזהיר: חיידק מסוכן במוצרי מפעל ישרגל מטרמן

משרד הבריאות פרסם אזהרה לפיה נמצא חיידק ליסטריה מונוציטוגנוס במוצר פילה סלמון פרוס. המוצר המשווק על ידי החברה נאסף מהמדפים והציבור שכבר רכש מתבקש לא לצרוך אותו

המוצר המסוכן (צילום: משרד הבריאות)המוצר המסוכן (צילום: משרד הבריאות)
אא

משרד הבריאות פרסם הערב (שני) אזהרה לציבור הרחב שלא לרכוש או לצרוך פילה סלמון פרוס בעישון קר, של חברת ישרגל מטרמן. על פי המשרד, בבדיקה שגרתית שנעשתה על ידי שירות המזון, נמצא במוצר חיידק ליסטריה מונוציטוגנוס.

בשל חשש לזיהום של מוצרים נוספים ומתוך זהירות ,המפעל מודיע על איסוף המוצרים הבאים: פילה סלמון פרוס בעישון קר במשקל 100 גרם ברקוד 7290001356166; פילה סלמון פרוס בעישון קר במשקל 200 גרם ברקוד 7290001356173. מדובר במצור במשקלים של 100 ו-200 גרם, המכילים את תאריכי התוקף מ-4 ביוני 2024 ועד 19 ביוני - כולל.

הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצרים. בתיאום עם שירות המזון שבמשרד הבריאות המפעל פועל לאיסוף המוצרים מדרכי השיווק. בחברת ישרגל מטרמן מסרו שהם נוקטים בכל האמצעים כדי למנוע נוכחות של חיידקים פתוגניים במוצריהם.

חיידק ליסטריה מונוציטוגנס הוא חיידק ,העלול לגרום למחלה באוכלוסייה בסיכון גבוה כגון: בעלי מערכת חיסונית מוחלשת Uקשישים ולגרום להפלות בנשים הרות.

תגיות:חיידק הליסטריהאיסוף מוצרחברת ישרגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה