מתכונים ב-5 דקות

לימדה איך להכין רוטב עגבניות - והרשת הופתעה ממה שהיה בו

בלוגרית אוכל שחלקה את המתכון המדהים הזה להכנת רוטב עגבניות ביתי, לא האמינה שהוא יהפוך חיש קל לויראלי - בזכות רכיב אחד יוצא דופן שיש בו

אא

חשבתם שברוטב עגבניות יש רק עגבניות או מקסימום שום או בצל? חשבו שוב: בלוגרית אוכל חלקה את השיטה שלה להכנת רוטב עגבניות סמיך במיוחד, והגולשים הופתעו ממה שהיא שמה בתוכו. 

"אתם יכולים להסתפק במתכון המשעמם של העגבניות בלבד, אבל בשבילי זה כבר לא עובד יותר אחרי שהכרתי את המתכון הזה", היא אומרת. 

אז מה יש ברוטב שלה שהפך אותו לכל כך ויראלי, וגרף מיליוני צפיות ברשת תוך ימים ספורים? תאמינו או לא, אבל הסוד לסמיכות של רוטב העגבניות הוא... בטטות ושאר ירקות. 

אם להיות מדויקים יותר, אז בתבנית פיירקס היא מסדרת יפה שתי עגבניות חתוכות, בצל אחד פרוס לפרוסות, בטטה או יותר חתוכה לפרוסות, פרוסות מגמבה אחת, כמה שיני שום, פלפל, מלח ומעט אורגנו. 

לבסוף היא בוזקת שמן זית על הכל, ומכניסה לתנור - לריכוך מלא של הירקות. כשהירקות מוכנים היא מוציאה אותם, טוחנת היטב בבלנדר ושומרת בצנצנות מעוקרות וסגורות היטב. 

"ה'שוס' במתכון הזה שגורם לו להיות כל כך מוצלח", היא אומרת, "זה המרקם המדהים של הבטטות, עם המתקתקות העדינה שלהן. תתכוננו לקבל כל כך הרבה מחמאות על האוכל שלכם בזכות הרוטב הזה", היא מסכמת. 

תגיות:רוטב עגבניותרכיב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה