חדשות בעולם

מרתיח: במקום ארוחה כשרה, הנוסע קיבל עוף עם גבינה

תקרית לא נעימה בטיסה מגיאורגיה: נוסע גילה בכריך עוף עם גבינה. באל-על, חברת האם של סאן דור שהוציאה את הטיסה, התנצלו: "כל המזון כשר, פועלים לחידוד הנהלים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תקרית לא נעימה התרחשה בטיסה מגיאורגיה לישראל: נוסע בטיסת סאן דור, חברת בת של אל על, הופתע לגלות שהוגש לו כריך עם עוף וגבינה - אף שכל האוכל בטיסה היה אמור להיות כשר. המקרה התרחש שלשום (ראשון) וגרם למהומה בטיסה. חברת אל על פתחה בבדיקה ותגיש את הממצאים בקרוב.

מתברר כי הטיסה לישראל לא יצאה בזמן, מה שגרם לצוות של חברת התעופה לחלק לנוסעים כריכים. אותו נוסע סיפר שהיה בטוח שהכריך כשר, אלא שלהפתעתו, כאשר ניסה לברר מה יש בתוך הכריך, גילה סוג של עוף עם גבינה. "מחלקים עוף עם גבינה", זעם הנוסע ותיעד את הכריך ברשת.

חברת אל על מסרה בתגובה: "בעקבות עיכוב בטיסה, צוותים מקומיים בבאטומי פעלו לחלק מזון ושתייה לנוסעי טיסת LY5104 לישראל בשלב ההמתנה בשדה. לצערנו, בעקבות תקלת אנוש חולקו לנוסעים בזמן ההמתנה על הקרקע כריכים לא כשרים".

בחברה מדגישים כי האירוע לא התרחש במטוס, וכי כל המזון המוגש בטיסות אל על הוא כשר. "אנחנו מתנצלים בפני הנוסעים ופועלים לחידוד הנהלים למניעת הישנות מקרים כאלה בעתיד", הדגישו.

תגיות:טיסהגיאורגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה