שבועות

פרחים, צבעים וחומרים טבעיים: 5 רעיונות לעיצוב הבית בהשראת חג השבועות

רוצים להכניס את אווירת החג לבית בעזרת עיצוב והום סטיילינג? קבלו 5 רעיונות יפים וקלים לעיצוב חגיגי, לבן ופורח בכל חדר בבית. גלריה להשראה

אא

אם אתם מאלו שאוהבים להכין את הבית לקראת שבועות, בהוספת עיצוב מלא סטייל בהשראת החג המתקרב – הגלריה הזאת בדיוק בשבילכם. עם קצת יצירתיות ותכנון, אפשר בקלות לעצב את הבית בהשראת חג השבועות וליצור מרחב חגיגי, נעים ומזמין. שנתחיל?

1. קציר חיטים: מה מתאים יותר משיבולים לקישוט הבית בחג? נסו להשיג זר שיבולים בחנויות או אצל מוכרי פרחים שמביאים כאלו במיוחד מספר ימים לפני החג.

 

2. זה השולחן: שלבו פרחים בעיצוב השולחן. פרח או ענף קטן שיונח על הצלחת של כל סועד – יוסיפו לאווירה החגיגית. השתמשו בצלחות פרחוניות או לבנות, והוסיפו סכו"ם מהודר להשלמת המראה.

 

3. חינוכי וצבעוני: הזדמנות נהדרת לתעסוקה חיובית וחינוכית לפני החג. הגננות מספרות על הר סיני שקושט בפרחים לכבוד מתן תורה? קשטו עם הילדים מספר בקבוקי זכוכית בוואשי טייפ, צבעים ומדבקות, הכניסו כמה פרחים - והפכו את הבקבוקים לכדים שישמשו כסנטר פיס חגיגי בשולחן, או פזרו אותם ברחבי הבית.

 

4. זבת חלב: בחדר השינה (וגם בחדרי הילדים!) אפשר להשתמש במצעים בהירים ולהוסיף פרחים על השידה. צבעים כמו לבן, קרם וגוונים של שמנת נחשבים חגיגיים. אפילו באמבטיה אפשר לשלב לבן חגיגי בעזרת מגבות קטנות מגולגלות, ולהניח כד עם ענפי אקליפטוס.

 

5. מההר אל הבית: המנהג לקשט את הבית בפרחים לקראת חג מתן תורה הוא קדום וידוע בספרים הקדושים. קשטו את ביתכם בזרים של פרחים צבעוניים, סידורי פרחים על השולחן, או אפילו ענפים פורחים. אל תהססו להשתמש בצבעים שונים ולגוון בסוגי הפרחים.

 

הבטחנו 5, אך יש בונוס:

6. ילדים יוצרים: מה יפה יותר מיצירות ילדים? הילדים הביאו מהגן דפים מעוטרים בפרחים? תלו אותם ברחבי הבית או לפחות בפינה אחת, ותנו לילדים את ההרגשה שהם חלק מתהליך העיצוב והקישוט לכבוד החג הקדוש.

חג שמח!

יש לכם רעיונות נוספים לקישוט הבית לכבוד החג? כתבו לנו בתגובות.

תגיות:חג השבועותעיצוב הביתהום סטיילינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה