תוכן שיווקי

ב 2024 לא חייבים להילחם על כל ביס

נאבקים על כל ביס? מסתפקים רק בפירה וקציצות? כל מה שרציתם לדעת על עולם שיקום הפה המתקדם ב 2024 | מהן שיטות הטיפול הנפוצות? מהי העלות הממוצעת לטיפול? | מומחי 'בינת השן' - מהמרפאות המתקדמות בישראל, עם תשובות לשאלות החשובות, שיעשו לכם סדר בראש וחיוך מושלם בפה

צחצוח שיניים | פיקסבייצחצוח שיניים | פיקסביי
אא

עולם רפואת השיניים עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות, בהתאם להתקדמות הטכנולוגית העולמית שחדרה לתחום הרפואה וחוללה בו לא מעט שינויים לטובה.

תהליך שיקום הפה, עומד בראש רשימת השינויים המבורכים שעובר ענף רפואת השיניים. אם בעבר הליך זה כלל הרכבת שיניים תותבות באופן זמני, הרי שכיום ניתנים מגוון פתרונות מתקדמים שהופכים את הטיפול ליעיל יותר, אפקטיבי ותוצאותיו נשמרים לאורך זמן, עם יתרון משמעותי של אסתטיקה ונוחות מירביים.

רשת מרפאות 'בינת השן' ניצבת בחזית הקדמה הטכנולוגית בתחום שיקום הפה.  לרשת סניפים בבני ברק ובירושלים, והיא כוללת צוות רופאים ואנשי מקצוע מומחים ברמה בינלאומית בעלי ניסיון רב בתחום. שוחחנו עמם על מנת להבין כיצד נראה הליך שיקום הפה בשנת 2024.

ביקשנו להבין למי בעצם מיועד תהליך שיקום הפה?

"שיקום הפה מאגד תחתיו הליכים דנטליים רבים ומגוונים, ביניהם ניתן למנות שחזורי שיניים, הרכבת גשרים, תותבות על שתלים מוברגים, טיפולי שורש, ציפויי חרסינה, שחזור עצמות ועיצוב רקמת החניכיים ועוד. כך שקשה להגדיר את האדם המסוים שזקוק לשיקום, אולם בוא נאמר שאם אדם מגיע למצב שהוא מתקשה באכילה בשל מצב השיניים, מומלץ שיגש לבדיקה אצלנו. לאכול רק פירה או קציצות כל היום, זה לא הפתרון עבורו"....

איך אתם מזהים בפועל לאיזה טיפול זקוק הלקוח?

"שיקום פה ב'בינת השן' מתחיל בתכנון תוכנית טיפול מפורטת ומותאמת אישית בצורה מדויקת. את התוכנית בונים צוות המומחים של בינת השן, כאשר כל תוכנית מתבססת הן על מצבן של השיניים והחניכיים והן על המצב הבריאותי הכללי של המטופל. התהליכים הספציפיים ומשך הטיפול נקבעים אף הם מראש, על פי הבדיקות המקדימות שמבצע רופא השיניים, ביניהם: צילומים וסריקות, זיהוי של סדקים, עששת ובעיות בשורשי השיניים והחניכיים. הכל כדי ליצור את התוצאה המושלמת והאסתטית ביותר".

ומה לגבי המחיר? זה לא עסק יקר?

"חברות הביטוח השונות כגון מנורה, הפניקס ואיילון משתתפות בעלויות הטיפול. בנוסף, ברשת מרפאות בינת השן מציעים מגוון רחב של שיטות תשלום ופריסת תשלומים נוחה כדי שלכל אחד תהיה את האפשרות והיכולת ליהנות מפה בריא ומלא".
 

תגיות:רפואת שינייםבינת השן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה