סלבס בהתחזקות

בן אל תבורי מתחזק: אחרי שהניח תפילין, החליט ללבוש ציצית

הזמר נפגש עם הרב דב קוק, והתחייב כי ימשיך לקיים מצוות. בעבר סיפר כי הוא נוהג להגיע לחדרה לשיעור תורה

אא

האם הזמר בן אל תבורי, בנו של הזמר שימי תבורי, נמצא בתהליך התחזקות? נראה שכן. בימים האחרונים מדווחים בסביבתו של הזמר כי הוא החל להתקרב לדת, זאת לאחר שהעלה בשבועות האחרונים מספר פוסטים בחשבון האינסטגרם שלו שבהם צילם את עצמו מניח תפילין. בסטורי נוסף נראה תבורי לובש ציצית, ומתברר כי הוא נפגש בימים האחרונים עם הרב דב קוק מטבריה.

לפני כשלוש שנים ביקר תבורי אצל הרב פנחס עגיב מחדרה. הזמר הצהיר כי הוא מגיע אליו פעם בחודש לשיעור תורה קצר. במהלך המפגש הרב בירך אותו ואיחל לו בריאות איתנה, והזמר התחייב לנסות ולהניח תפילין בכל יום. מצוות התפילין חשובה מאוד עבור תבורי, ובעבר הוא הצהיר על כך לא אחת.

תבורי הוא לא הזמר היחיד שמתחזק לאחרונה. הזמר בניה ברבי הגיע בשבוע שעבר לביקור בביתו של הרבי מיליובאוויטש זצוק"ל בניו יורק, מרכז חב"ד העולמי, ה-770, זאת במסגרת סבב הופעות בארצות הברית. ברבי הגיע בליווי המנהל המוסיקלי אסף אטדגי. לאחר סיור במקום, השניים הניחו תפילין.

ברבי, 35, למד בבית ספר דתי ובילדותו חבש כיפה. לפני מספר חודשים, הוא סיפר כי מצא את הדרך להתקרב בחזרה אל היהדות. "עם השנים הבנתי כמה זה חשוב לי. אני לא בקטע של לשים ציציות, אבל השורשים שלנו הם טובים", אמר. "אני אלך לשיעור תורה עם איתי תורג'מן (השחקן, י"א) ואני אצא ממש באורות, ובכל יום שישי אני עם הרב בני. שם אני פורח".

תגיות:שימי תבוריבן אל תבוריתפיליןבניה ברביסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה