חדשות בארץ

נתניהו מתייחס למותם של 4 החטופים בשבי: "שולח תנחומים מעומק הלב"

יממה לאחר הודעתו של דובר צה"ל על מותם של 4 החטופים בשבי חמאס, אמר ראש הממשלה: "שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות. ליבנו השבור מחבק את המשפחות היקרות בשעת יגונן"

נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש (שלישי) לראשונה למותם של ארבעת החטופים חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר, ונדב פופלוול בשבי החמאס.

בהודעתו כתב נתניהו: "אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחותיהם של חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול זכרם לברכה שנהרגו בשבי החמאס".

עוד הוסיף: "ליבנו השבור מחבק את המשפחות היקרות בשעת יגונן. נמשיך לפעול סביב השעון כדי להשיב הביתה את כל חטופינו – החיים והחללים כאחד".

כזכור, ביום שני הודיע דובר צה"ל כי חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול זכרם לברכה, אשר נחטפו באכזריות לשטח רצועת עזה אינם בין החיים וגופותיהם מוחזקות בידי חמאס.

נדב פופלוול, בן 51, נחטף מקיבוץ נירים יחד עם אמו חנה פרי, ששוחררה בעסקת החטופים הראשונה - אחרי 49 ימים בשבי. אחיו רועי נרצח בטבח ב-7 באוקטובר. עמירם קופר בן 84 נחטף לעזה יחד עם רעייתו נורית בת ה-79. השניים נחטפו מביתם בקיבוץ ניר עוז. נורית שוחררה בעסקת החטופים בנובמבר. יורם מצגר בן 80 נחטף לעזה. אשתו, תמר (תמי) מצגר, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה. חיים פרי בן 80 נחטף לעזה. אשתו, אסנת, היא יו"ר דירקטוריון הקיבוץ, שניצלה מהטבח לאחר שבעלה הציל את חייה באירועי הטרור של 7 באוקטובר, בעת שיצא בגפו לעבר המחבלים שניסו לפרוץ את דלת הממ"ד בביתו, ובכך טעו לחשוב שהיה לבדו בממ"ד.

 

תגיות:בנימין נתניהוחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה