סלבס בהתחזקות

איתי לוי: "הקדוש ברוך הוא, תביא כבר משיח"

הזמר, שהתקשה לעכל את רצח ארבעת החטופים, עלה על הבמה בהופעה שקיים ואמר לקהל: "נברך את כל החיילים בבריאות חזקה ואיתנה, וגם את הפצועים שלנו"

איתי לוי (צילום: נעם ריבקין פנטון / פלאש 90)איתי לוי (צילום: נעם ריבקין פנטון / פלאש 90)
אא

הזמר איתי לוי מתקשה לעכל את הבשורה המרה על רצח ארבעת החטופים - חיים פרי, יורם מצגר, עמירם קופר ונדב פופלוול.

לוי היה לקראת הופעה כשהאירוע התרחש, ולא יכול היה לדחות אותה. לכן, הוא עלה על הבמה ושוחח עם הקהל. "רציתי לפתוח ולהגיד ערב טוב ושמח. אנחנו עוברים ימים ממש לא פשוטים, וקיבלנו בשורות לא נעימות על ארבע גופות של החטופים שנרצחו בשבי. הקדוש ברוך הוא, תביא את המשיח כבר", אמר.

בהמשך הוא הוסיף: "אני באמת מתרגש נורא להיות כאן, מופע רביעי ואחרון. אני אוהב אתכם ורוצה שנברך את כל החיילים והחיילות שלנו בבריאות חזקה ואיתנה וגם את הפצועים שלנו".

לאחרונה ריגש לוי את עוקביו כשפרסם פוסט שבו איחל מזל טוב לרגל יום ההולדת של אמו. "מאחל לך שאלוקים ימשיך לשמוע את תפילותי ואת תפילותייך ואת תפילות כל עם ישראל שכל הזמן מברכים אותך", כתב לוי. "את המלאך הפרטי שלי והנחמה והשמחה שלנו, הדלק והעוצמה, האמונה, הכוח, הברכה, הישועה והכי חשוב - המתנה שלי. אמא, גם אם הייתי פוגש דג זהב והוא היה נותן לי משאלה אחת, הייתי מבקש שאלוקים ייתן לי עוד הרבה שנים לצדך, להמשיך לקבל ממך את הכוח והשמחה שהופכת אותי למי שאני ולמה שאני".

תגיות:גופותאיתי לויהקדוש ברוך הואסלבס בהתחזקותחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה