חדשות בארץ

תא"ל עופר וינטר: "מי זה האויב שלנו בכלל? פלסטינים מצ'וקמקים"

תא"ל עופר וינטר דיבר לראשונה מאז שוחרר מצה"ל בחודש שעבר: "התפקיד של צה"ל זה לנצח, ולהכריע את האויב. לא הכל כל כך מורכב. צריך להוריד כפפות"

עופר וינטר, ארכיון (צילום: Miriam Alster/Flash90)עופר וינטר, ארכיון (צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

תא"ל עופר וינטר, שלאחרונה קיבל הודעה על שחרורו מצה"ל, נאם אמש (שלישי) בפני קהל באירוע לרגל יום ירושלים שהתקיים באריאל. הוא סיפק כמה ציטוטים מעניינים, בעיקר בכל הקשור לחמאס. "שאף אחד לא יבלבל לנו את השכל שאנחנו לא רוצים שלום. אנחנו עם השלום. אבל האויב מפרש את השאיפה שלנו לשלום כחולשה", אמר. "זו הבעיה במזרח התיכון. התפקיד של צה"ל זה לנצח, ולהכריע את האויב. לא הכל כל כך מורכב. אני מכיר אישית את רוב מפקדי השדה בצה"ל והם עושים הכל כדי לנצח, זה לא בעיה שלהם. מנצחים עם מה שיש, חוסר בתחמושת, אין לגיטימציה? שטויות. מי זה האויב הזה בכלל? כמה פלסטינים מצ'וקמקים שקוראים לעצמם חמאס. אני לא מזלזל, אבל אפשר לעשות את זה ומהר. מורידים את הכפפות ונלחמים כמו שצריך".

"תודה על מחיאות הכפיים, אבל אל תחשבו שאני הולך לפוליטיקה. אני עדיין לוחם למען ישראל", המשיך וינטר. "כדי להביא לניצחון חייבים להמשיך את האחדות שהתחלנו. לאחד את כל עם ישראל. איך עושים את זה? פשוט מאוד. לא רבים".

וינטר שימש בעבר כמזכיר צבאי של שר הביטחון. הוא פיקד על חטיבת גבעתי בצוק איתן ולאחרונה קיבל הודעה מהרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, שהוא משוחרר מצה"ל אחרי שהמתין תקופה ארוכה לקידום.

על פי הדיווחים, השיחה בין וינטר להלוי, שנמשכה כ-40 דקות, הייתה "קשה וטעונה". וינטר היה כשנה וחצי ללא תפקיד, מאז סיים לשמש מפקד עוצבת האש. הוא שימש בעבר גם כמפקד החטיבה הצפונית ברצועת עזה, מפקד חטיבת שועלי מרום, מפקד יחידת דובדבן ומפקד גדס"ר גבעתי.

תגיות:חמאסעופר וינטרצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה