חדשות בארץ

עזה: אחרי אל בורייג', צה"ל פתח במתקפה גם בדיר אל באלח

כוחות צה"ל החלו הלילה לתמרן קרקעית במזרח דיר אל באלח, ומתמקדים בעיקר בגילוי מנהרות. הפעילות החלה על בסיס מודיעיני שסיפקו אנשי שב"כ

פעילות באל בורייג' (צילום: דובר צה"ל)פעילות באל בורייג' (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל אישר היום (רביעי) כי כוחות של אוגדה 98 החלו בפעילות צבאית קרקעית במזרח דיר אל באלח שברצועה. זאת בנוסף לפעילות שהחלה שלשום באל בורייג'.

על פי צה"ל, הפעילות החלה על בסיס מידע מודיעיני של אמ"ן ושב"כ, המעיד על הימצאות מחבלים ותשתית טרור מעל ומתחת לקרקע. הפעילות נפתחה במטסי תקיפות של חיל האוויר, במהלכן הותקפו מטרות טרור בהן מתחמים צבאיים, מחסני אמל"ח, תשתיות תת קרקעיות ועוד. במהלך התקיפות, חוסלו מספר מחבלי חמאס.

במקביל לתקיפות האוויריות, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 החלו בהתקפה ממוקדת באור יום על מרחב אל בוריג׳, לוחמי צוות הקרב של חטיבת כפיר פתחו בהתקפה במזרח דיר אל באלח. בצוותי הקרב של האוגדה פועלים כוחות כפיר, שריון והנדסה מחטיבה 7 וגבעתי.

בדרום הרצועה, צוותי הקרב החטיבתיים של אוגדה 162 ממשיכה בלחימה ממוקדת ועל בסיס מידע מודיעיני במרחב רפיח. הכוחות איתרו אמצעי לחימה וחיסלו מחבלים חמושים שפעלו בסמוך אליהם במרחב והיוו איום.

כוחות אוגדה 99 ממשיכים לפעול במרכז הרצועה. באחת מהפעילויות, מטוס קרב שהכוון על ידי כוחות האוגדה חיסל פעיל צליפה אשר זוהה פועל סמוך לכוחות במרחב. בפעילות נוספת, הכוחות זיהו חוליית מחבלים במרחב, כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את החולייה.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלדיר אל באלח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה