מעניין

ישנים ברחוב ומטרידים תושבים: תוצאות ההגירה העצובים באירלנד

לאחר שפתחה את שעריה להמוני מהגרים מאפריקה, זו התמונה שמגיעה היישר מרחובות דאבלין: מאות מהגרים ישנים מתחת לרכבת, צועקים 'אללה אכבר' ומטרידים את התושבים מדי יום

אא
מהגרים מג'מייקה ומדינות באפריקה שהגיעו לאירלנד - מטילים אימתם על התושבים המקומיים. אחד מהם שתמונתו עלתה לכותרות הוא המהגר הזה:
 
 
בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות הוא תועד כשהוא מאיים על תושבים אירים וקורא למהגרים לשאת נשק, ולהשתמש בו במידת הצורך. "המדינה הזו לא מגנה על מהגרים, היא לא יודעת איך", אמר, תוך שהוא מתסיס וקורא להילחם בשוטרים. 
 
כשנעצר ונשאל מדוע עשה זאת, הוא העז לומר: "יש לי זכויות". 
 
למרות שאירלנד פתחה את שעריה להמוני מהגרים מאפריקה, זו התמונה שמגיעה היישר מאחד הרחובות הצפופים ביותר באירלנד - שם מאות מהגרים ישנים מתחת לרכבת, מבלי שאיש יפנה אליהם או ינסה לשלב אותם בשוק העבודה. 
 
 
מאות תלונות מתפרסמות מדי יום על יחסם של הזרים לתושבים המקומיים, אחד מהן היא זו של בחורה צעירה שפרסמה סרטון ובו התלוננה על כך שגבר זר עקב אחריה 5 פעמים. "צריכים להעיף מכאן את החיות האלה", אמרה. "הם נמצאים כאן בלי שום זכויות, ועדיין מתנהגים כאילו המדינה הזאת שלהם".
 
לדבריה, הזר הפחיד אותה וצחק כשהרגיש שהיא מפחדת. 
 
מיכאל קיף, אושיית רשת שנוהג לתעד את המקרים הללו ברשתות החברתיות כדי להעלות מודעות לתופעת המהגרים והעוולות שלהם, כתב אמש כך: "דיברתי היום עם תייר אמריקאי שלא ביקר באירלנד מאז 2019. זה מה שהוא אמר: 'נהג המונית משדה התעופה לא היה אירי, השוער במלון לא היה אירי, וגם פקידת הקבלה לא הייתה אירית. מה יהיה איתנו בסוף?".
 
בנוסף, אפריקאי תועד כשהוא צועק ברחוב 'אללה הוא אכבר' עם תנועות גוף מפחידות, שהטילו אימה על העוברים ושבים שמיהרו לדווח על כך למשטרה. 
 
תגיות:הגירהאפריקהאירלנד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה