הסברה ישראלית

יוסף חדאד: "הזיה שאנחנו מאפשרים במזרח ירושלים ללמוד תחת חינוך פלסטיני"

פעיל ההסברה במסר נחרץ: "הגיע הזמן שהמדינה תקבע עובדות בשטח. צריך להבהיר לפלסטינים - ירושלים היא הבירה שלנו, לא ניכנע לכם"

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

יום ירושלים חל אתמול (רביעי), ופעיל ההסברה יוסף חדאד זועם כיוון שישראל עדיין מאפשרת לתושבי מזרח העיר ללמוד תחת חינוך פלסטיני. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב: "לפני שמונה חודשים, כשמחבלי חמאס חדרו לישראל כדי לבצע את הטבח, הם נתנו שם לכל הפעולה הזו – 'טופאן אל-אקצא', כלומר, 'מבול אל-אקצא' בתרגום בערבית. הם שאפו שמסגד אל-אקצא ושירושלים בכללותה יאחדו את כל הזירות ואת העולם הערבי כולו נגד ישראל. מבחינתם, ישראל צריכה להימחק מהמפה וירושלים צריכה להפוך לבירת פלסטין". הוא הוסיף כי "צריך להבהיר להם טוב מאוד – ירושלים היא בירת מדינת ישראל ותישאר כזו לנצח. עם ישראל חזק ומדינת ישראל לא תיכנע לכם לעולם!".

בראיון שערך מאוחר יותר ב"ישראל היום" אמר חדאד: "אפשר ללכת ברחוב בירושלים ולשמוע עברית, ערבית, אנגלית ועוד שפות שונות, וכל זה באותו רגע – וזה מעיד על המיוחדות של העיר הזו, ועל כך שהיא בעצם מרכז העולם. אי אפשר להגיע לעיר בלי להרגיש באוויר את הרגש והמשמעות של המקום". הוא הוסיף ש"ירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל בלבד, שזה לא ישתמע לשתי פנים". 

כשנשאל חדאד מה המדינה צריכה לעשות ענה: "הגיע הזמן שהמדינה תקבע עובדות בשטח, כי ההזיה היא שמי שגורם לסוג של חלוקה, זה אנחנו כשאנו מאפשרים במזרח ירושלים ללמוד תחת חינוך פלסטיני ולקבל שירות ממוסדות פלסטינים. אני מאחל לירושלים ביטחון ושגשוג, שהיא תמשיך להתפתח ולגדול ושיהיו בה רק חגיגות וערבות הדדית. לאויבים שלנו שחולמים על ירושלים, אני מוסר: שימשיכו לחלום. העיר הזו שלנו, של מדינת ישראל, ותישאר כך לעד".

תגיות:מזרח ירושליםיוסף חדאד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה