חדשות בארץ

"תתבייש לך": הבכיר שטען ל"הרג חפים מפשע בעזה" - ועורר סערה בקהל

במהלך טקס קבלת תארים במכללה האקדמית רמת גן ביקר יו"ר מועצת המנהלים של המכללה את צה"ל ועורר מהומה, כשסטודנטים נטשו את המקום. המכללה: "מתנצלים"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

טקס קבלת תארים שהתקיים במכללה האקדמית רמת גן התפתח השבוע לסערה של ממש. במהלך נאומו אמר יו"ר מועצת המנהלים של המכללה, ד"ר חיים וייצמן, כי "צה"ל הורג חפים מפשע בעזה". במכללה אישרו כי מספר סטודנטים התלוננו על כך, והנושא נמצא בבדיקה.

אפרת, בוגרת המכללה, סיפרה לחדשות 12: "כל הקהל התאכזב. הוא אמר שישראל תומכת בהריגת ילדים בעזה. הוא הדגיש את הסבל של התושבים שם. הוא אמר שאלפי אנשים נהרגים שם כל יום. הייתי בסערת רגשות בגלל הדברים שלו. לא סתם אנשים מהקהל נטשו את הטקס, רק קומץ קטן נשאר".

סטודנטית נוספת טענה כי עזבה את הטקס בעקבות דבריו של וייצמן והוסיפה: "אני פשוט מזועזעת מהדברים שהוא אמר שם. לא הרגשתי צורך להישאר בטקס".

בתיעוד שיצא מהטקס, נראה הבכיר נואם כשהקהל צועק לעברו "תתבייש, אתה לא דוגמה". סטודנטית שעלתה לבמה בזמן נאומו, לקחה את המיקרופון – וצעקה "עם ישראל חי".

במכללה האקדמית רמת גן, שם מודעים לסערה נוצרה, אמרו: "בטקס חלוקת התארים נשא יו"ר מועצת המנהלים, ד"ר חיים וייצמן, אשר אינו חבר סגל אקדמי במכללה, נאום בעל גוון פוליטי שגרם לסערת רגשות מוצדקת. הנאום הפתיע את הנוכחים בטקס ואינו משקף את עמדת הנהלת המכללה. דבריו פגעו במשתתפי הטקס והנהלת המכללה מתנצלת על כך".

תגיות:מכללהרמת גן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה