חדשות בארץ

הותר לפרסום: חייל מילואים נהרג במתקפת הכטב"מים על חורפיש

סמ"ר (מיל׳) רפאל קאודרס, בן 39, מצור הדסה, נהרג במתקפת הכטב"מים אתמול על היישוב חורפיש בצפון. חיילת במילואים נפצעה באורח קשה ושמונה חיילי מילואים נפצעו קל עד בינוני

סמ"ר (מיל׳) רפאל קאודרססמ"ר (מיל׳) רפאל קאודרס
אא

דובר צה"ל התיר הבוקר (חמישי) לפרסום כי במתקפת הכטב"מים אתמול על היישוב חורפיש נהרג לוחם במילואים, סמ"ר רפאל קאודרס הי"ד, בן 39, מצור הדסה. הוא שימש רכז מסורת ורוח בגדוד 5030, חטיבת אלון (228). החלל, שהותיר רעייה וארבעה ילדים, הובא למנוחות היום בשעה ארבע אחר הצהריים בחלקה הצבאית בכפר עציון.

בכך עולה מספר חללי צה"ל מאז תחילת המלחמה ל-645.

באירוע בחורפיש נפצעה באורח קשה חיילת צה"ל במילואים. משפחתה עודכנה. 3 חיילי מילואים נוספים נפצעו באורח בינוני ו-5 חיילי מילואים נפצעו באורח קל.

מתחילת המלחמה נהרגו 25 ישראלים בגבול הצפון - חמישה מתוכם רק בחודש האחרון.

המרכז הרפואי לגליל בנהריה מסר הבוקר כי בבית החולים מאושפזים תשעה נפגעים מהאירוע בחורפיש, רובם סובלים מפגיעות רסיסים ופגיעות הדף. נפגעת בת 26 נותחה אמש והועברה לאישפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי, במצב קשה ויציב. נפגעת נוספת, בת 27, מוגדרת במצב בינוני, ומצבם של השאר, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, מוגדר קל.

מבית החולים זיו בצפת נמסר כי הובאו למלר"ד 2 פצועים קל, כתוצאה מהמטח על חורפיש. שני הפצועים, חיילי מילואים, עם פגיעות בגפיים התחתונות, בהכרה ובמצב יציב. המשפחות מעודכנות.

מבדיקה ראשונית של האירוע בחורפיש עולה כי בוצע לעבר היישוב, שאינו מפונה, שיגור של לפחות שני כטב"מים, בשני מטחים. בתחילה נפצעו מספר בני אדם, והיתר, נפגעו כשהגיעו להעניק טיפול רפואי לפצועים מהמטח הראשון. דובר צה"ל מסר כי לא הופעלו התרעות והאירוע מתוחקר.

תגיות:חורפישחלל צה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה